Mikä turbo vakion tilalle 9-5 2.3t
-
Saab9-5 270hp
- "Aero"
- Viestit: 384
- Liittynyt: Su Maalis 26, 2006 15:12
- Paikkakunta: Nokia
Mikä turbo vakion tilalle 9-5 2.3t
Mikä ahdin kannattaa hommata vakioahtimen tilalle 9-5 2.3t saabiin? Pelittääkö se Mitsun ahdin hyvin, kun autoon on asennettu Nordicin steg3?
-
Saab9-5 270hp
- "Aero"
- Viestit: 384
- Liittynyt: Su Maalis 26, 2006 15:12
- Paikkakunta: Nokia
-
-valomerkki-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Paljon on vakioahtimen tilalle vaihdettu matalapaineturboissa aeron (mitsun) ahtimia ja käsittääkseni sekään ei suuri homma ole. Tuo mitsun ahdin on tietääkseni varmatoimisempi ja laadukkaampi. Tehoa sanee ainakin suurilla kierroksilla enemmän ulos.
Tosin ei ole kyllä omakohtaisia kokemuksia...
Tosin ei ole kyllä omakohtaisia kokemuksia...
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
-
-valomerkki-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
-
Saab9-5 270hp
- "Aero"
- Viestit: 384
- Liittynyt: Su Maalis 26, 2006 15:12
- Paikkakunta: Nokia
Saab9-5 270hp kirjoitti:Jos hommaan vähän isomman turbon, ni kuinka paljon tosta 2,3t koneesta uskaltaa ottaa tehoja pihalle ennen ku joutuu vaihtaan koneen sisuskaluja... esim. männät?
Lukaseppas tuo ketju läpi..
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=39200
Hetken oli väärä.
BMW E90 330da
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
-
Saab9-5 270hp
- "Aero"
- Viestit: 384
- Liittynyt: Su Maalis 26, 2006 15:12
- Paikkakunta: Nokia
-
2,3T sport
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
-
Saab9-5 270hp
- "Aero"
- Viestit: 384
- Liittynyt: Su Maalis 26, 2006 15:12
- Paikkakunta: Nokia
Tiedä vaikka ois äänenvaimentimen tai katin villat levinneet pöntön sisuksiin?Saab9-5 270hp kirjoitti:En tiä onko saabissa turbo sittenkään hajonnu vaiko jotain muuta. Kaikki tuntuis pelaavan hyvin siihen asti, kun kierrosmittari näyttää noin 3500, sen jälkeen tehot tuntuis loppuvan ja kierrokset nousee todella laiskasti. Taitaa olla Metroauto reissu edessä...prkl!
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11