Tulpat katsottu, kaikki oli ok, puolanjohto oli halkeillut ja sekin on vaihdettu. Tulpanjohtoja ei voinut kokeilla ristiin (kiitos tarkasti mitoitetuille kaapeleille taas). Ehdotuksia?

f-19 kirjoitti:4.:s pytyn suutin kusee/tukossa/rikki. Ei saa tarpeeksi soppaa ja alkaa hetken päästä nakutellakin kun tulee "kuormaa"? Varsinkin jos nelospytyn tulpanjohdon nyppääminen ei vaikuta käyntiin, eli pytty ei ole muutenkaan mukana ja jos sytkäpuoli on ehjää.
Tuota on näkynyt että EDU menee sekaisin kun akkujännite on romahtanut tai jotain. Palautuu itsekseen?Zebe kirjoitti:Ja ongelma senkun jatkuu, vaihdettua:
- Polttoaineensuodatin
- Hall-anturi
- Puola
- Tulpat
- Tulpanjohdot
- Sytytysyksikkö
- Jakajan kansi ja pyörijä on uutta.
Kummastelua herättää moiset asiat: EDU:ssa ei näy yhtikäs mitään tällä hetkellä (vähän aikaa sitten oli valoshow, missä näky mm. automaattivaihteisen vaihdenäyttö yms), auto ei meinaa käynnistyä kunnolla, jos käynnistyy niin pysyy käynnissä hetken ja putkessa palaa kun painaa kaasua. Bensanpainekin on tyhjäkäynnillä 1.3 baaria (jo ongelman aikana paine oli 1.8 bar ja säätimen letkun irtiotto nosti paineen 2.5 baariin niinkuin pitääkin. Nyt kun letkun ottaa pois niin painetta on ~1.6bar).
Lokasuojassa sijaitseva maadoituspiste tarkistettu ja puhdistettu.
Hyviä vihjeitä ja neuvoja kaivattaisiin, olisi kiva saada tonttu tienpäälle, kun nuo lumetkin alkavat sulaa.
Kyseisen auton ajotietokone sekoili viimeksi, kun akku alkoi antautua. Ilmeni eka kerran, kun käynnisti kärry kiinni. Jos autossa on vielä vakio cooleri, niin tarkasta sen vuodot, koska kooleri ei tahdo kestää yli 1.3bar ahtoja kovin pitkään.Zebe kirjoitti:Ja ongelma senkun jatkuu, vaihdettua:
- Polttoaineensuodatin
- Hall-anturi
- Puola
- Tulpat
- Tulpanjohdot
- Sytytysyksikkö
- Jakajan kansi ja pyörijä on uutta.
Kummastelua herättää moiset asiat: EDU:ssa ei näy yhtikäs mitään tällä hetkellä (vähän aikaa sitten oli valoshow, missä näky mm. automaattivaihteisen vaihdenäyttö yms), auto ei meinaa käynnistyä kunnolla, jos käynnistyy niin pysyy käynnissä hetken ja putkessa palaa kun painaa kaasua. Bensanpainekin on tyhjäkäynnillä 1.3 baaria (jo ongelman aikana paine oli 1.8 bar ja säätimen letkun irtiotto nosti paineen 2.5 baariin niinkuin pitääkin. Nyt kun letkun ottaa pois niin painetta on ~1.6bar).
Lokasuojassa sijaitseva maadoituspiste tarkistettu ja puhdistettu.
Hyviä vihjeitä ja neuvoja kaivattaisiin, olisi kiva saada tonttu tienpäälle, kun nuo lumetkin alkavat sulaa.