Saabin tulevaisuus
Re: Saabin tulevaisuus
Ei kai Volvosta ole niin väliä. V 60 takaluukku jääty kiinni ja sitä ei saanut auki. Tavarat piti lastata takaovien kautta. Ei ole muistaneet tehdä talvitestiä?
Volvo V60 94m ja 218m.
Volvo V60 94m ja 218m.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Saabin tulevaisuus
Näin tosi Saabisti.viggen kirjoitti:Ei kai Volvosta ole niin väliä.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus
Monenko luksin arvolla tuo on mitattu?viggen kirjoitti: Valoista erikoismaininta näyttävät erittäin kauas. 123m ja 229m.
Re: Saabin tulevaisuus
3 lux.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Saabin tulevaisuus
En osaa huutaa niinkuin jenkkien coywboyt tekivät, se on jotain tähän tapaan yiiihaa, mutta tämä tarvitsee kyllä ainakin muistiinpanon täällä, eli synttärijuhlat 23.2.2011
Saab Automobile to Host Independence Day Celebration: Juhlat lähestyy.
Saab Automobile to Host Independence Day Celebration: Juhlat lähestyy.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus
Nyt syntyi yksi tumma pilvi Saabin markkina ruotuun, ja tämä on täysin käsittämätön käännös Euro VS, Sek. Saab luultavasti on sitoutunut Dollariin kuten aiemminkin, on ollut jo seitkytluvun näissä sisäänosto aikeissaan, saabi teki mahottoman määrän dineroja. Joten tänään on pakko myydä saab taalan kursilla, koska eurosta ei ole juuri nyt kilpailijaa.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus
"Saab deal to boost WRC coffers"
http://img89.imageshack.us/img89/6083/s ... februa.jpg
Eli lyhyesti Antonov on investoinut huomattavan summan North One Sportin(WRC-sarjan tv-oikeuksien hallitsija) toimintaan. Investointi on niin suuri, että lähes vararikossa olevan yhtiön velat maksettu ja toimintaa voidaan kehittää tulevaisuudessa.
Saabin kannalta tilanne on merkitsevä sen takia, että sen kerrotaan samalla vahvistavan Saabin aikeet osallistua WRC-sarjaan vuonna 2013.
http://img89.imageshack.us/img89/6083/s ... februa.jpg
Eli lyhyesti Antonov on investoinut huomattavan summan North One Sportin(WRC-sarjan tv-oikeuksien hallitsija) toimintaan. Investointi on niin suuri, että lähes vararikossa olevan yhtiön velat maksettu ja toimintaa voidaan kehittää tulevaisuudessa.
Saabin kannalta tilanne on merkitsevä sen takia, että sen kerrotaan samalla vahvistavan Saabin aikeet osallistua WRC-sarjaan vuonna 2013.
Re: Saabin tulevaisuus
Ja sitten seuraavaan: onko Saabilla vieläkään sopivaa mallia tuohon nykyiseen WRCn kokoluokkaan? Moottori kyllä on. 1600 ovat aika pieniä autoja, eli Saabin pitäisi kehitellä ehkä pienempi Saab.Teme100 kirjoitti:"Saab deal to boost WRC coffers"
http://img89.imageshack.us/img89/6083/s ... februa.jpg
Eli lyhyesti Antonov on investoinut huomattavan summan North One Sportin(WRC-sarjan tv-oikeuksien hallitsija) toimintaan. Investointi on niin suuri, että lähes vararikossa olevan yhtiön velat maksettu ja toimintaa voidaan kehittää tulevaisuudessa.
Saabin kannalta tilanne on merkitsevä sen takia, että sen kerrotaan samalla vahvistavan Saabin aikeet osallistua WRC-sarjaan vuonna 2013.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: Saabin tulevaisuus
Ei tuotantomallia. Tekniikka ralliautoon hankitaan tämän hetkisen tiedon mukaan Ministä vastaavalta Prodrivelta. Tuotantoautojen moottoria ei voi käyttää.
Re: Saabin tulevaisuus
Kyllä, entäs kori?Teme100 kirjoitti:Ei tuotantomallia. Tekniikka ralliautoon hankitaan tämän hetkisen tiedon mukaan Ministä vastaavalta Prodrivelta. Tuotantoautojen moottoria ei voi käyttää.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: Saabin tulevaisuus
Spkeuloin tuossa taannoin, vastoin virallista tietoa, että 9-3 ja 9-2 perustuvat tulevaisuudessa Miniin.
Re: Saabin tulevaisuus
Kuitenkin 9-3 on 4,6m pitkä, niin se taitaa olla liikaa, mutta 9-2 voisi olla ratkaisu.karitammi kirjoitti:Spkeuloin tuossa taannoin, vastoin virallista tietoa, että 9-3 ja 9-2 perustuvat tulevaisuudessa Miniin.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: Saabin tulevaisuus
Korin pitää vastata tietyiltä mitoiltaan tuotantomallia, mutta luokiteltavilla osilla sitä on mahdollista muuttaa. Mallia pitää olla valmistettu vähintään 2500 kappaletta, jotta sitä voidaan käyttää WRC-auton luokittelumallina. Aiemmin vaatimuksena oli 4 metrin vähittäispituus, mutta täksi vuodeksi siitä on luovuttu.juhokare kirjoitti:Kyllä, entäs kori?Teme100 kirjoitti:Ei tuotantomallia. Tekniikka ralliautoon hankitaan tämän hetkisen tiedon mukaan Ministä vastaavalta Prodrivelta. Tuotantoautojen moottoria ei voi käyttää.
Re: Saabin tulevaisuus
Tässä parit kuvat tästä Saab 9-3 Independence Editionista, jota valmistetaan vain 366 kpl.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saabin tulevaisuus
Siinähän on näppärästi ruskea raita valmiina penkissä jos käy ns. "vahinko"...
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366