Hiukka Ongelmaa
Hiukka Ongelmaa
Eli satku kylmäkäynnistys ruvennu keljuileen , kun starttaan ja ryyppy on päällä ei tahdo käynnistyä, joten painan hiukan kaasua tulos kastelee heti tulpat , ryyppy pois päältä ja kaasu hiljaa pohjaan pitkä starttaus lähtee käyntiin.
Kun on seissyt muutaman tunnin ja menee starttaan ,niin lähtee käyntiin mut just siinä käynnistys vaiheessa kun lähtee käyntiin röpeltää ja tasaantuu salaman nopeasti, tätä tehnyt vasta tänään muutaman kerran hitto ei kai vain taas kannentiiviste ei kummiskaan ole muita oireita mitä oli silloin kun kannentiiviste meni .
Tulpat vaihdoin just ja virranjakajan kannen , tulpan johdot ovat raamatunmiehen ja noin 1v vanhat
Kun on seissyt muutaman tunnin ja menee starttaan ,niin lähtee käyntiin mut just siinä käynnistys vaiheessa kun lähtee käyntiin röpeltää ja tasaantuu salaman nopeasti, tätä tehnyt vasta tänään muutaman kerran hitto ei kai vain taas kannentiiviste ei kummiskaan ole muita oireita mitä oli silloin kun kannentiiviste meni .
Tulpat vaihdoin just ja virranjakajan kannen , tulpan johdot ovat raamatunmiehen ja noin 1v vanhat
Onko tulppien kärkiväli oikea? Kokeilin kerran Ignitorille sopivaa kärkiväliä ja kaikilla muilla paitsi ohjekirja-arvoilla käynti oli uskomattoman paskaa.
Onko varmasti oikeat tulpat? Kokeilin kerran turbon tulppia = liian kylmät vaparille ja jotta sai kunnon käynnin koneeseen piti kone ajaa tosissaan kuumaksi tai käyttää normaalia korkeampaa kierrosta.
Onko varmasti oikeat tulpat? Kokeilin kerran turbon tulppia = liian kylmät vaparille ja jotta sai kunnon käynnin koneeseen piti kone ajaa tosissaan kuumaksi tai käyttää normaalia korkeampaa kierrosta.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Nuo on kyllä vapariin sopivat. Tarkista kärkiväli tulpista, varmuuden vuoksi.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
En muista sitä ohjearvoa mutta sitä suosittelen. Sulla kuiten varmasti löytyy Alfamerin "öljynvaihto-opas" niin kato siitä. 0,7-0,8mm???
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Itse käytän Boschin pyörijää ja jakajan kantta. Kantapään kautta vasta opin, että Bougicordit tulpanjohdoiksi ja NGK:t antamaan kipinää.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Puola? Kaasuttimen säädöt? Muuta ei keksi, kun olet vissiin vaihtanu puolanjohdosta tulppiin asti, vai?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa