
Huomasin että nuo kumit olivat hieman jo repeytyneet ennen kun aloin tuota tekemään eli korjautuu samalla tuokin asia.
"Löysin" hyvän linkin tuosta DI:n naku toiminnosta
http://www.max-boost.co.uk/max-boost/in ... tation.htm
V-M
Joku tässä lauseessa vastustaa? Ei mee mun jakeluun? Siis bleedun kanssa jos koitat tehdä mitään ahtojen laskemiseksi muuta kuin käydä vääntämässä siitä bledun ruuvista niin ei onnistu. Bleedullahan ohitetaan juurikin tuo ahtopaineen säätö. Eli mankku on periaattessa ihan viraton kampe säädön suhteen, laitankin tuon "viallisen" mankun sinne kun kelit sallii bleedun käytön.LR kirjoitti:APC toimii vielä bleederin kanssa, jos kiihdyttäessä jarrupoljinta "hipaistaessa" laskee peruspaineille eli toimii kuten ilman bleederiä. Jos ei laske, niin APC ei pelissä mukana.
Kuitenkin siinä on se ero, että sellaisissa "vanhoissa" autoissa on sitten WG täydessä käytössä-->ahtopaine pysyy vakaana, eikä tule paineessa ylilyöntejä kuten silloin kun laittaa bleederin, reiän tai mitä vain MV-WG väliseen letkuun.Kannattaa muistaa että kaikissa turbo autoissa, varsinkaan vanhemmissa ei yleensäkään ole mitään APC:tä vastaavaa laitetta eli niissä paineita ohjataan "mekaanisesti" eikä minkään boksin avulla, vrt. bleederi viritykseen...