Ilmottele kun seuraavan kerran tuut mestoille, voin kyllä lainata metristä koivuhalkoa tarvittaessa
MY15 EA288+DSG6 -kolopallo [Oli: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)]
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Pidetään mieles. Mut luotan siihen, ettei Sakan myyjä sitä korjaa eikä varsinkaan soittele perään. Eli en sen peräs oo sille nurkille tulos
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Tuli mieleen kun sattuneesta syystä VAG-keskustelujakin tulee seurattua, että Gen 5 Haldexissa menee sihti tukkoon (vaihdettavaa suodatinta ei käsittääkseni ole) ja silloin lakkaa neliveto toimimasta. Sihdin putsaus ei kai ole edes huolto-ohjelmassa ja siten sitä ei hoksata putsata. Aika monella on elämä helpottanut sihdin putsauksella ja aika moni huolto sitä on ilmeisesti alkanut tarjota lisätyönä kokemuksen karttuessa.
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Tuttu fiksi. Isällä on Haldex 5 XC70. Mut kyl mä sen ehjänä ostan, jos ostan. Sen verran kallis auto kuitenki...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Joko pakettiseuranta kertoo missä kolkin nipat ovat tulossa ?
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
22.2. lähti pois Usasta ja ymmärtääkseni seuraava kirjaus on sitte Euroopasta, kunhan ylittää Atlantin. 10.3. on arvioitu saapuminen mulle...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Sakalta ilmottivat, että 10.3. pitäs tulla kuntoon ja samalla tekevät jakopään siihen. Taitaa tuntua tinkivaras... Siinä onki sitten "vaikea" päätös, että ajaako viikonloppuna Volkkarin peräs vai nostaisko Saabin ylös, jotta saa sikahintasia tiivistenippoja vaihtaa
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Tee molemmat niin ei tarvitse päättää
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
En mää... Ja tää maailma muutenki näyttää semmoselta, ettei toi autolaina ehkä ole fiksuimmasta päästä mitä ihminen voi tehdä. Mut nyt on positiivista, sillä paketti on jo Hollannissa:
Ja kun ymmärtääkseni toi on jo tullattuki, kun eBay niitä rahoja otti jo ostaessa, niin eikai toi millään voi ensi viikon torstaihin asti mennä? Tai no, Postille se päätyy lopuksi, joten kaikki on mahdollista... Mut eiks ton nyt pitäis tulla vähän hitaammallakin tahdilla jo tällä viikolla?Feb 25, 2022
1:30pm
In Transit with Destination Carrier
SCHIPHOL-RIJK
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Välillä tuollaiset esim. Hollannissa tullatut paketit vaihtava lentokoneesta maarahtiin ja sehän sitten vie sen vajaan viikon työpäivät. Näin on ainakin minulle käynyt useasti mutta ei tietenkään voi yleistää, että aina niin kävisi.
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Niin no halvimmallahan toi toki tulee. Mulla on muutenki odotukset aika alhaalla tän suhteen. Toki toivon, että saisin tän kuntoon ennen Muonion reissua, mutta rehellisesti sanottuna alkaa oleen jo vähä 50/50, et harmittaako vaikka ei tällä pääsis, kun tätä on jo aikansa psyykannu, ettei se kuitenkaan kuntoon tule. Ehkä ainoa syy toivoa kuntoon tulemista on se, että nyt joudun ne ihan piip hankalaan rakoon vaihtamaan, jos vertaa mitä se oli sillon, kun perä makas 45 asteen kulmas ja tilaa oli joka suuntaan kunnolla...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Aina haukutaan Postia, mutta nyt ei. Nää tuli kuus (6) päivää etuajas!
Sitte vähän ruuvaten ja koeajolle
Ja ei se tullu kuntoon. Tai no oletettavasti se vuoto loppu (ne kyljes olevat nipat kyl oli ihan märät), mutta ei se neliveto vaan toimi. Vikakoodien nollailin jälkeen pääsee 5-10 km ja sitte ilo loppuu siihen tutulla ja turvallisella elsd:n jumikoodilla.
Noh, pumpun vaihdon jälkeen tolla piti ajaa 400 km et lakkas herjailemasta, jonka jälkeen sit pääsiki 10 tkm ongelmitta. Isä ton ajaa tänään tännä ja sitte viä heitän isän takasi kotiansa. Eli tänään tulee joku reilu 400 km sitte ajettua. Mut vähän pessimisti oon... Tarjouksia saa esittää hyvästä projektiaihiosta Mulla loppu into tän kans.
Sitte vähän ruuvaten ja koeajolle
Ja ei se tullu kuntoon. Tai no oletettavasti se vuoto loppu (ne kyljes olevat nipat kyl oli ihan märät), mutta ei se neliveto vaan toimi. Vikakoodien nollailin jälkeen pääsee 5-10 km ja sitte ilo loppuu siihen tutulla ja turvallisella elsd:n jumikoodilla.
Noh, pumpun vaihdon jälkeen tolla piti ajaa 400 km et lakkas herjailemasta, jonka jälkeen sit pääsiki 10 tkm ongelmitta. Isä ton ajaa tänään tännä ja sitte viä heitän isän takasi kotiansa. Eli tänään tulee joku reilu 400 km sitte ajettua. Mut vähän pessimisti oon... Tarjouksia saa esittää hyvästä projektiaihiosta Mulla loppu into tän kans.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Taisi käydä niin, että joudun pysymään kannassani.Pakari kirjoitti: ↑Pe Helmi 04, 2022 18:36Katsotaan nyt, mielenkiinnolla odotetaan lopputulosta. Mikäli ei korjaannu edelleenkään, pysyn sanoissani. Mikäli korjaantuu niin motivaatioprovo toimi odotetulla tavalla.JP_Vette kirjoitti: Pakari näitä haukkui aikaisemmin hyvän kelin nelivedoiksi, mutta jos vika oli vain o-renkaiden falskaaminen kun metalli on syöpynyt ympäriltä pois, niin ehkä tälle tuli vain noilta osin kilometrit täyteen eikä sen kummempaa draamaa.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Hehe. Mut ainahan vois oikasta ostamalla uuden perän
https://schwedenteile.de/p/66455/ausgle ... ml?lang=en
Toi on kyl niin sikahalpa setti, että toi olis tarvinnu tilata jo samana päivänä kun tän osti, eikä käyttää euroakaa tekohengittämiseen. Nättihän toi uus perä olis uudehkon kartaanin jatkona. Sais ajaa 500 tkm rikki ilman remonttia...
https://schwedenteile.de/p/66455/ausgle ... ml?lang=en
Toi on kyl niin sikahalpa setti, että toi olis tarvinnu tilata jo samana päivänä kun tän osti, eikä käyttää euroakaa tekohengittämiseen. Nättihän toi uus perä olis uudehkon kartaanin jatkona. Sais ajaa 500 tkm rikki ilman remonttia...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: MY09 9-3 SC XWD (Oli: MY08 9-3 SC BioPower)
Sakalta soitti myyjä, että Alltrack on myyty. Kun lupasin siis mennä kattomaan, kun on kunnos, ja joku osti sen sillä diilillä, et torstaina korjataan ja paperit tehdään ennen sitä. Asiallista toimintaa kun ilmotti.
XWD roikku päivän kaks Nettiautoski, mut poistin sen nyt taas. Niin se mieli muuttuu... Toki edelleen on ns. tiskin alla myynnis, mut koitan nyt viä kerätä motivaatiota jos sen elsd:n venttiilin vaihtais ennen lopullista luovuttamista
XWD roikku päivän kaks Nettiautoski, mut poistin sen nyt taas. Niin se mieli muuttuu... Toki edelleen on ns. tiskin alla myynnis, mut koitan nyt viä kerätä motivaatiota jos sen elsd:n venttiilin vaihtais ennen lopullista luovuttamista
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09