Testeri kiinni autoon ja tarkistaa kylmäaineen lepopaineen seuraavaksi. Testeriksi käy myös OpCom, joita löytyy niin Opel- kuin Saab- harrastajiltakin, eli välttämättä ei tarvitse Tech 2:sta.
Testeri kiinni autoon ja tarkistaa kylmäaineen lepopaineen seuraavaksi. Testeriksi käy myös OpCom, joita löytyy niin Opel- kuin Saab- harrastajiltakin, eli välttämättä ei tarvitse Tech 2:sta.
Tilasin varoiksi paineanturin ja kokeilen sitä seuraavaksi. Tosiaan, ilmastoinnin releen -pinneistä koitettiin syöttää hyppyjohdolla kompuralle virtaa, mutta ei mennyt perille- asti.
Tilasin varoiksi paineanturin ja kokeilen sitä seuraavaksi. Tosiaan, ilmastoinnin releen -pinneistä koitettiin syöttää hyppyjohdolla kompuralle virtaa, mutta ei mennyt perille- asti.
No sittenhän se kompressorin magneettikytkin on rikki, eikä siihen tietenkään paineanturi vaikuta mitään. Ei ole ensimmäinen kerta kuin Saabeissa tai muissakaan merkeissä kompuran magneettikytkin on hajalla.
Viime tai saattoi olla jopa toissakesänä kun ei enää muista, niin tytön Insigniassa oli magneettikytkimen käämi poikki. Ei toiminut releen kautta pakko-ohjauksella eikä ollut mittarilla mitattuna resistanssiakaan. Vaihdettiin koko kompura, kun magneettikytkimen vaihto olisi tässä autossa edellyttänyt koko kompuran irroittamista, jotta kytkimen saa vaihdettua.
Tilasin varoiksi paineanturin ja kokeilen sitä seuraavaksi. Tosiaan, ilmastoinnin releen -pinneistä koitettiin syöttää hyppyjohdolla kompuralle virtaa, mutta ei mennyt perille- asti.
No sittenhän se kompressorin magneettikytkin on rikki, eikä siihen tietenkään paineanturi vaikuta mitään. Ei ole ensimmäinen kerta kuin Saabeissa tai muissakaan merkeissä kompuran magneettikytkin on hajalla.
Viime tai saattoi olla jopa toissakesänä kun ei enää muista, niin tytön Insigniassa oli magneettikytkimen käämi poikki. Ei toiminut releen kautta pakko-ohjauksella eikä ollut mittarilla mitattuna resistanssiakaan. Vaihdettiin koko kompura, kun magneettikytkimen vaihto olisi tässä autossa edellyttänyt koko kompuran irroittamista, jotta kytkimen saa vaihdettua.
Juu, tätä vähän pelkään, että kompura rikki tai se magneettikytkin.. Toki, kompuran liittimiin ei ole vielä virtaa -syötetty, että jääkö matkalle.. En nyt ole varma, että mittasikohan ilmastoinninhuoltaja kompuran -liittimistä, että ei tullut virta sinne asti, että voi olla linja poikki ennen kompuran. Täytyypäs soitta ja vielä varmistaa, että oliko näin..
Uudessa tulokkaassa kuskin ovi naksuu. Katsoin, että vika on ovistopparin saranatappi-systeemissä, joka on väljä. Mistä mahtaisi löytyä siihen sopiva osa, vai pitääkö metsästää ehjä osa jostain kolariautosta?
Saakohan takaoven ikkunan hissiä (12763708) kohtuudella mistään? Ei kauhean tuloksellista minun kuuklettelu ollut.
Rullat on hississä ihme ja kumma ehjät, mutta vaijerin käyttöpyörän palanen löytyi oven pohjalta ja vaijeri mytyssä.
Ovokolla itsellään ei taida olla yhtään mitään , mutta löysin sieltä toisen varaosanumeron ja sillä sain tilattua uuden Saabpartsilta. Aika kärsineen näköisiä oli Ovokon sivuilla tarjolla.
Käykö ESPillisen auton CIM ESPittömään?
Ja 2003-2004 autoihin kun tarjotaan eri CIMiä kuin uudempiin, niin käykö uudempien autojen CIMit noihin 2003-2004 autoihin?
Kuinka saisi selville minkälainen ohjelma on moottorinohjauksessa ja voisiko mahdollisesti ajaa esim. etanolilla?
Ostin tuossa hetki sitten 1.8t saabin ja tuntuu ainakin aika pirteältä.
Menikin melkein kuin Strömsössä. Hissi tuli kolmessa arkipäivässä Örebrosta ja nätisti meni oveen ja lasiin paikalleen. Eipä sitten moottorin kiinnitysruuvien reiät olleet lähelläkään ja akselin booritkin ei ehkä sovi
Menikin melkein kuin Strömsössä. Hissi tuli kolmessa arkipäivässä Örebrosta ja nätisti meni oveen ja lasiin paikalleen. Eipä sitten moottorin kiinnitysruuvien reiät olleet lähelläkään ja akselin booritkin ei ehkä sovi