Köh köh, ujona kaverina uskaltaisin kuitenkin väittää että minä tuon tunkin tuohon apuun keksin...
Toista asennusta suoritettaessa menee jo "rutiinilla" ja voi keksiä urakkaa helpottavia toimintatapoja. Tosin olisihan tuo meidän porakin voinut olla pienempää mallia.
Nimimerkki: itse porasin 3mm sivuun
Annoin katsos sun hieman harjoitella omaan autoosi ensin Mulle menikin sitten ilman sen ihmeempiä viilauksia. Myönnettäköön, että asennus "ammattireiskan" kanssa oli helppoa.
Köh köh, ujona kaverina uskaltaisin kuitenkin väittää että minä tuon tunkin tuohon apuun keksin...
Toista asennusta suoritettaessa menee jo "rutiinilla" ja voi keksiä urakkaa helpottavia toimintatapoja. Tosin olisihan tuo meidän porakin voinut olla pienempää mallia.
Nimimerkki: itse porasin 3mm sivuun
Annoin katsos sun hieman harjoitella omaan autoosi ensin Mulle menikin sitten ilman sen ihmeempiä viilauksia. Myönnettäköön, että asennus "ammattireiskan" kanssa oli helppoa.
Aivan loistavia kuvia muuten, kummassa on ollut vika sinussa vai kamerassa
peinu kirjoitti:
Ainii. Ja kommenttina glämbin erinomaiseuudesta: En ole vielä parempaan viriin tuhlannut rahaa. Miksei ne ole tollasia jo alunperin? Pitää varmaan vaihtaa kaikki osat pois missä lukee GM.
Miten sitä sitten autoa voisi viritellä ja parantaa jos auto olisi jo liian hyvä
Tuumer kirjoitti:Aivan loistavia kuvia muuten, kummassa on ollut vika sinussa vai kamerassa
Otinkin katsos sata kuvaa ja noi on ne onnistuneet
Toi kameran käyttö ahtaissa paikoissa ja mittauksen apuna on kyllä hyvä idea. Ei ole yksi eikä kaksi kertaan kun on yrittänyt käsikopelolla selvittää jonkin kiinnityselimen yksityiskohtia.
En halua vaikuttaa nillittäjältä, mutta onko kukaan pohtinut tai jopa selvittänyt tuon "klämpin" laillisuutta?
Mitä tapahtuu, jos lähteekin auto lapasesta vähän kovemmassa ajossa ja lentää viiden voltin kautta lepikkoon. No toki selviät hengissä Saabin loistavan turvallisuuden ansiosta, mutta entäs kun vahinkotarkastaja keksii The Klämpin?
qaw kirjoitti:En halua vaikuttaa nillittäjältä, mutta onko kukaan pohtinut tai jopa selvittänyt tuon "klämpin" laillisuutta?
Mitä tapahtuu, jos lähteekin auto lapasesta vähän kovemmassa ajossa ja lentää viiden voltin kautta lepikkoon. No toki selviät hengissä Saabin loistavan turvallisuuden ansiosta, mutta entäs kun vahinkotarkastaja keksii The Klämpin?
Tuskin se mitään vaikuttaa jos sen takia ei lähtenyt lapasesta, ja miksi se ton takia lähtiskään
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
qaw kirjoitti:En halua vaikuttaa nillittäjältä, mutta onko kukaan pohtinut tai jopa selvittänyt tuon "klämpin" laillisuutta?
En isommin asiaa ole pohtinut enkä selvääkään ole asiasta ottanut, mutta ainakaan katsastuksessa tuota ei ilmeisesti edes huomattu.
Jokainen laittaa ton omalla vastuullaan ja kärsii nahoissaan jos jotain seurauksia tulee kolarin jälkeen. Itse ainakin lähtisin vaikka käräjille tästä asiasta, koska tämä tuki ei heikennä alkuperäistä kiinnitystä vaan päin vastoin.
Eikös vakuutusyhtiön pidä todistaa, että nämä lisävarusteet ovat aiheuttaneet onnettomuuden eikä pelkkä lisävarusteen asennus riitä korvauksen eväämiseen?
Meikäläiseltä jäänyt laiskuuttani asennuskuvasarja ottamatta. Tuohan on varsin erinomainen vihje tuo toisen tunkin käyttö, ei kyllä itselle tullut edes mieleen.
Mukavaa kuulla, ettei ole pettyneitä Saabisteja.
Joo, minäkin odotan hartaasti tekemääsi uutta clämppierää, jotta päästään tekemään clämppikauppoja
Ööh... tarkoittaako toi "smilie" sitä, että juotat mut kaupanteon jälkeen känniin...
Eilen loppui suojakaasu kun pistin hitsaten noita tukitankoja. P....kele kun taas jäi kesken. Viimeksi tuli tauko kun hajosi koko hitsauskone.
No, jospa sitä huomenna saisi loput hitsattua.
onnettomuustilanteessa on vakutuusyhtiö todistettava että jokin osa on vaikuttanut onnetomuuden syntyyn. Vähän sama kun virilastulla ajetussa kolarissa täytyy todistaa että lastulla on suorayhteys kolariin esim huikea ylinopeus joka on kovempi kuin valmistajan ilmoittama suoritusarvo.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Minusta 9-3:n vakioalusta on sellainen keksintö, että sillä menee takuulla lepikkoon, jos ei sille tee jotain
Oma 9-3 on nyt puslienvaihdossa PCS:llä ja samalla laitetaan tuo klämppikin paikalleen. Oli sitten alapallokin mennyt väljäksi, että tuleepa uutta tukivarttakin sitten samaan syssyyn. Niin ja vetoakselin holkki...