Annoin katsos sun hieman harjoitella omaan autoosi ensinTuumer kirjoitti:Köh köh, ujona kaverina uskaltaisin kuitenkin väittää että minä tuon tunkin tuohon apuun keksin...Happo kirjoitti:Tuohon poraamiseen ei välttämättä tarvitse mitään kovin pitkää poranterää. Itse nostin toisella tunkilla sopivasti tilaa poralle.
Lisää kuvia http://www.lintuvaara.com/cgi-bin/yabbc ... 1112557011![]()
Toista asennusta suoritettaessa menee jo "rutiinilla" ja voi keksiä urakkaa helpottavia toimintatapoja. Tosin olisihan tuo meidän porakin voinut olla pienempää mallia.
Nimimerkki: itse porasin 3mm sivuun
Kläppi asennettu - kokemuksia
Saab 9³
Aivan loistavia kuvia muuten, kummassa on ollut vika sinussa vai kamerassaHappo kirjoitti:Annoin katsos sun hieman harjoitella omaan autoosi ensinTuumer kirjoitti:Köh köh, ujona kaverina uskaltaisin kuitenkin väittää että minä tuon tunkin tuohon apuun keksin...Happo kirjoitti:Tuohon poraamiseen ei välttämättä tarvitse mitään kovin pitkää poranterää. Itse nostin toisella tunkilla sopivasti tilaa poralle.
Lisää kuvia http://www.lintuvaara.com/cgi-bin/yabbc ... 1112557011![]()
Toista asennusta suoritettaessa menee jo "rutiinilla" ja voi keksiä urakkaa helpottavia toimintatapoja. Tosin olisihan tuo meidän porakin voinut olla pienempää mallia.
Nimimerkki: itse porasin 3mm sivuunMulle menikin sitten ilman sen ihmeempiä viilauksia. Myönnettäköön, että asennus "ammattireiskan" kanssa oli helppoa.
Miten sitä sitten autoa voisi viritellä ja parantaa jos auto olisi jo liian hyväpeinu kirjoitti: Ainii. Ja kommenttina glämbin erinomaiseuudesta: En ole vielä parempaan viriin tuhlannut rahaa. Miksei ne ole tollasia jo alunperin? Pitää varmaan vaihtaa kaikki osat pois missä lukee GM.
Otinkin katsos sata kuvaa ja noi on ne onnistuneetTuumer kirjoitti:Aivan loistavia kuvia muuten, kummassa on ollut vika sinussa vai kamerassa
Saab 9³
joks kaikki klämpit meni?
elekee kääntäkö puukkoa haavassa...
tais kaikki klämpit mennä jo? viikon kun on lomilla, niin tietty silloin ne tulee myyntiin
joutuu kai tyytyy muihin. oliks sille abbotin sikahintaselle VRK:lle jotain muuta vaihtoehtoa?

tais kaikki klämpit mennä jo? viikon kun on lomilla, niin tietty silloin ne tulee myyntiin
joutuu kai tyytyy muihin. oliks sille abbotin sikahintaselle VRK:lle jotain muuta vaihtoehtoa?
9-3 Coupe 2.0T
Re: joks kaikki klämpit meni?
9-3 Coupe kirjoitti: joutuu kai tyytyy muihin. oliks sille abbotin sikahintaselle VRK:lle jotain muuta vaihtoehtoa?
Tuolta saa kans
http://www.mpperformance.com/
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
En halua vaikuttaa nillittäjältä, mutta onko kukaan pohtinut tai jopa selvittänyt tuon "klämpin" laillisuutta?
Mitä tapahtuu, jos lähteekin auto lapasesta vähän kovemmassa ajossa ja lentää viiden voltin kautta lepikkoon. No toki selviät hengissä Saabin loistavan turvallisuuden ansiosta, mutta entäs kun vahinkotarkastaja keksii The Klämpin?
Mitä tapahtuu, jos lähteekin auto lapasesta vähän kovemmassa ajossa ja lentää viiden voltin kautta lepikkoon. No toki selviät hengissä Saabin loistavan turvallisuuden ansiosta, mutta entäs kun vahinkotarkastaja keksii The Klämpin?
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Tuskin se mitään vaikuttaa jos sen takia ei lähtenyt lapasesta, ja miksi se ton takia lähtiskäänqaw kirjoitti:En halua vaikuttaa nillittäjältä, mutta onko kukaan pohtinut tai jopa selvittänyt tuon "klämpin" laillisuutta?
Mitä tapahtuu, jos lähteekin auto lapasesta vähän kovemmassa ajossa ja lentää viiden voltin kautta lepikkoon. No toki selviät hengissä Saabin loistavan turvallisuuden ansiosta, mutta entäs kun vahinkotarkastaja keksii The Klämpin?
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Ei kai se mitään sano, kun löytyykunnon tekniset piirustuksetse93tbo kirjoitti:http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... b8a3dca95e
Mitähän tarkastaja koiranen tähän![]()
http://genuinesaab.com/images/subframe.jpg
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
En isommin asiaa ole pohtinut enkä selvääkään ole asiasta ottanut, mutta ainakaan katsastuksessa tuota ei ilmeisesti edes huomattu.qaw kirjoitti:En halua vaikuttaa nillittäjältä, mutta onko kukaan pohtinut tai jopa selvittänyt tuon "klämpin" laillisuutta?
Mitä tapahtuu, jos lähteekin auto lapasesta vähän kovemmassa ajossa ja lentää viiden voltin kautta lepikkoon. No toki selviät hengissä Saabin loistavan turvallisuuden ansiosta, mutta entäs kun vahinkotarkastaja keksii The Klämpin?
Jokainen laittaa ton omalla vastuullaan ja kärsii nahoissaan jos jotain seurauksia tulee kolarin jälkeen. Itse ainakin lähtisin vaikka käräjille tästä asiasta, koska tämä tuki ei heikennä alkuperäistä kiinnitystä vaan päin vastoin.
Eikös vakuutusyhtiön pidä todistaa, että nämä lisävarusteet ovat aiheuttaneet onnettomuuden eikä pelkkä lisävarusteen asennus riitä korvauksen eväämiseen?
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7322
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Joo, minäkin odotan hartaasti tekemääsi uutta clämppierää, jotta päästään tekemään clämppikauppojatevisu kirjoitti:Loistavaa "Happo"![]()
Meikäläiseltä jäänyt laiskuuttaniasennuskuvasarja ottamatta. Tuohan on varsin erinomainen vihje tuo toisen tunkin käyttö, ei kyllä itselle tullut edes mieleen.
Mukavaa kuulla, ettei ole pettyneitä Saabisteja.

#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Ööh... tarkoittaako toi "smilie" sitä, että juotat mut kaupanteon jälkeen känniin...Turbo Sensonic kirjoitti:
Eilen loppui suojakaasu kun pistin hitsaten noita tukitankoja. P....kele kun taas jäi kesken. Viimeksi tuli tauko kun hajosi koko hitsauskone.
No, jospa sitä huomenna saisi loput hitsattua.
-
potkuhousu
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
onnettomuustilanteessa on vakutuusyhtiö todistettava että jokin osa on vaikuttanut onnetomuuden syntyyn. Vähän sama kun virilastulla ajetussa kolarissa täytyy todistaa että lastulla on suorayhteys kolariin esim huikea ylinopeus joka on kovempi kuin valmistajan ilmoittama suoritusarvo.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Minusta 9-3:n vakioalusta on sellainen keksintö, että sillä menee takuulla lepikkoon, jos ei sille tee jotainqaw kirjoitti:En halua vaikuttaa nillittäjältä, mutta onko kukaan pohtinut tai jopa selvittänyt tuon "klämpin" laillisuutta?
Mitä tapahtuu, jos lähteekin auto lapasesta vähän kovemmassa ajossa ja lentää viiden voltin kautta lepikkoon. No toki selviät hengissä Saabin loistavan turvallisuuden ansiosta, mutta entäs kun vahinkotarkastaja keksii The Klämpin?
Oma 9-3 on nyt puslienvaihdossa PCS:llä ja samalla laitetaan tuo klämppikin paikalleen. Oli sitten alapallokin mennyt väljäksi, että tuleepa uutta tukivarttakin sitten samaan syssyyn. Niin ja vetoakselin holkki...
Eski