lämpö nousee
kupari syyläri vihertyy aina aika pianlucaf kirjoitti:viime kesänä ostin lähes uuden syylärin ysiysiin, vain hetken autossa kiinni ollut. nyt talven jälkeen on ihan vihertävä jo, näyttää kun olis useamman vuoden vanha. höh.


alumiininen pysyy paljon kauemmin paremman näköisenä. ja kyllä siinäkin riittää täysin jäähdytys teho, ainakin tuossa viritetyssä T16 on riittänyt... eli voin suositella alumiinista
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Kyllä korjaantu lämpö-ongelmat kun vaihdoin uuden syylarin.
Ostin motonetistä ja se kävi heittämällä paikalleen.
Flektin kiinnitysreikiä oli pari vähemmän kuin alkuperäsessä, mutta kyllä se neljälläkin ruuvilla pysyy.
Vanha syylari olikin niin hapan, että sen voi rutistella käsin kasaan ja laittaa biojätteisiin
Ostin motonetistä ja se kävi heittämällä paikalleen.
Flektin kiinnitysreikiä oli pari vähemmän kuin alkuperäsessä, mutta kyllä se neljälläkin ruuvilla pysyy.
Vanha syylari olikin niin hapan, että sen voi rutistella käsin kasaan ja laittaa biojätteisiin

edsel58 kirjoitti:Kyllä korjaantu lämpö-ongelmat kun vaihdoin uuden syylarin.
Ostin motonetistä ja se kävi heittämällä paikalleen.
Flektin kiinnitysreikiä oli pari vähemmän kuin alkuperäsessä, mutta kyllä se neljälläkin ruuvilla pysyy.
hyvä että tuli kuntoon!
oliko motonetin alumiininen vai kuparinen? minkä merkkinen?
kuinka monella ruuvilla sulla sitten flekti pitäisi olla kiinni? mulla on ainaki vaan kahdella, eikä kuuluisi edes enempää olla...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Jaahas.. no ei vissiin auta muu kun investoida uusi syyläri...
Mulla kyllä meinaa osittain lähtee "rivat" irti siitä syyläristä. Lähtee kohta varmaan ihan "nauhana" irti.
Alkuperäisestä lähti ihan kunnolla irti... meni flektin väliin ja ihmeteltiin että mikä siinä flektissä oikeen "pörisee"!!


Alkuperäisestä lähti ihan kunnolla irti... meni flektin väliin ja ihmeteltiin että mikä siinä flektissä oikeen "pörisee"!!
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
mulla toimi just niinkuin edsel58:llamikkoimp kirjoitti:edsel58 kirjoitti:Kyllä korjaantu lämpö-ongelmat kun vaihdoin uuden syylarin.
Ostin motonetistä ja se kävi heittämällä paikalleen.
Flektin kiinnitysreikiä oli pari vähemmän kuin alkuperäsessä, mutta kyllä se neljälläkin ruuvilla pysyy.
hyvä että tuli kuntoon!
oliko motonetin alumiininen vai kuparinen? minkä merkkinen?
kuinka monella ruuvilla sulla sitten flekti pitäisi olla kiinni? mulla on ainaki vaan kahdella, eikä kuuluisi edes enempää olla...
Oli aluumininen ja puuttui pari kiinityskohtaa
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
9-5 2,3T aero -06
Eräs syylärikorjaaja sanoi, että noita kuparisia pystyy korjaamaan jos vuotaa, mutta jos ne rivotukset alkavat irtoilemaan pilleistä, silloin syyläri on entinen. Muovipäätyisiä ei pysty juuri korjaamaan...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01