Tällä haavaa on tuohon satkuun tulossa JT:n pakoputki (kohta puoliin olis tarkoitus pistää tilaus menemään) ja lähitulevaisuudessa Saabin oma virikortti ja JT:n downpipe. Mutta sitten joskus siirtyessään 99:iin tekniikka palautetaan "vakioksi"

jep,tuohonkin on tulossa omavalmisteinen 2,5" putkisto kunhan saan muut rojut paikalleen..Tällä haavaa on tuohon satkuun tulossa JT:n pakoputki (kohta puoliin olis tarkoitus pistää tilaus menemään) ja lähitulevaisuudessa Saabin oma virikortti ja JT:n downpipe. Mutta sitten joskus siirtyessään 99:iin tekniikka palautetaan "vakioksi" Yeah right...
sittenhän se paikka tehdäängls kirjoitti: kyllähän se kunnon krilli houkuttelis mutta kun tuossa ei ole oikeen hyvää paikkaa coolerille.. mutta saas nähdä..
Suppari kirjoitti:Kun osuu melko liki tätä aihetta, niin voiko k-jetin pumpun,joka on alunperin tankissa,asentaa tankin ulkopuolelle? Ja voiko ton paineen varaajan tms. jättää pois? 96:seen olis tulossa kjetin pumppu.
Voi ainakin jos pumppu asennetaan tankin nestepinnan alarajalle. Saattaa toimia myös tankin yläpuolella, mutta alapuolinen asennus on varmempi. Pumpun imupuolelle kannattaa laittaa siivilä. Painevaraaja ei ole välttämättömyys, mutta ilman sitä voi tulla joissakin olosuhteissa käynnistysongelmia.Suppari kirjoitti:Kun osuu melko liki tätä aihetta, niin voiko k-jetin pumpun,joka on alunperin tankissa,asentaa tankin ulkopuolelle? Ja voiko ton paineen varaajan tms. jättää pois? 96:seen olis tulossa kjetin pumppu.
Ei sitä mikään pakko ole pois jättää,on vaan sen verran happaman näköset liittimet tossa jotta mahtaako saada auki..mikkoimp kirjoitti:Suppari kirjoitti:Kun osuu melko liki tätä aihetta, niin voiko k-jetin pumpun,joka on alunperin tankissa,asentaa tankin ulkopuolelle? Ja voiko ton paineen varaajan tms. jättää pois? 96:seen olis tulossa kjetin pumppu.
miksi tuo paineen varaaja täytyisi jättää pois? mutta eiköhän sen pois voi jättää, sitten vain jos esim mutkassa pumppu haukkaa tyhjää niin meno pätkäsee melkein heti siihen, varaaja pienen varan antaa..
tarkoitatko siivilällä bensansuodatinta? kyllä sen pumpun voi ulkopuolelle kuulemma asentaa, mutta sen täytyy olla samassa asennossa kuin tankissa..900T16 kirjoitti:Voi ainakin jos pumppu asennetaan tankin nestepinnan alarajalle. Saattaa toimia myös tankin yläpuolella, mutta alapuolinen asennus on varmempi. Pumpun imupuolelle kannattaa laittaa siivilä. Painevaraaja ei ole välttämättömyys, mutta ilman sitä voi tulla joissakin olosuhteissa käynnistysongelmia.Suppari kirjoitti:Kun osuu melko liki tätä aihetta, niin voiko k-jetin pumpun,joka on alunperin tankissa,asentaa tankin ulkopuolelle? Ja voiko ton paineen varaajan tms. jättää pois? 96:seen olis tulossa kjetin pumppu.
itsellä oli ilmeisesti saman näköiset liittimet, mutta ihme kyllä lähtivät ehjänä ja suht helpolla jo lukkotongeilla auki!Suppari kirjoitti:Ei sitä mikään pakko ole pois jättää,on vaan sen verran happaman näköset liittimet tossa jotta mahtaako saada auki..mikkoimp kirjoitti:Suppari kirjoitti:Kun osuu melko liki tätä aihetta, niin voiko k-jetin pumpun,joka on alunperin tankissa,asentaa tankin ulkopuolelle? Ja voiko ton paineen varaajan tms. jättää pois? 96:seen olis tulossa kjetin pumppu.
miksi tuo paineen varaaja täytyisi jättää pois? mutta eiköhän sen pois voi jättää, sitten vain jos esim mutkassa pumppu haukkaa tyhjää niin meno pätkäsee melkein heti siihen, varaaja pienen varan antaa..Katotaan ku on sen aika..