
http://tinyurl.com/ewy8h -> viestit eteenpäin
Ehkä sen takia koska kaikki toi ota jos et muuta saa(sorry oli pakko)dq kirjoitti:Suorastaan messevää sarkasmia.Ihme ettei kukaan Toyota-kuski ole provoihin tarttunut, varsinkin kun suomi24:lla ollaan.
Joo, vähän kärjistettyä puhetta tietty, mutta vaihteeksidq kirjoitti:Err, noh, makuasioista ei sovi kiistellä. Mutta ei kai siltä 3S-GE-koneelta nyt sovi odottaakaan samanlaista kulkua/vääntöä kuin laitetulta Saabin turbokoneelta?Sama moottori GTE-versiona voisi ollakin jo hieman eri asia.
seli seli. Ite sillä tojotalla ajat kuintenkin ja muuten vaan hengailet täällä saappifoorumissa!Puistokemisti kirjoitti:Pakko puolustaa jototaa sen verran,että vaikka se on paljon huonompi ajaa, eikä kulje mihinkään (1,3i),niin osat on etullisempia kuin saapossa ja kaiken lisäksi yksinkertaisempi korjailla....mutta se siitä tojotan puolustamisesta..on saappi parempi muuten.....
(Tojotan korjailusta kokemusta koska mummolla on sellainen,ei minulla)
Yksinkertaisempi korjailla? Meinasin saada sydärin, kun kaveri toi '89 1.3 toyotansa pihaan ja valitti huonosta käynnistä, vedon puutteesta ja tuhannesta muusta asiasta.Puistokemisti kirjoitti:Pakko puolustaa jototaa sen verran,että vaikka se on paljon huonompi ajaa, eikä kulje mihinkään (1,3i),niin osat on etullisempia kuin saapossa ja kaiken lisäksi yksinkertaisempi korjailla....mutta se siitä tojotan puolustamisesta..on saappi parempi muuten.....
(Tojotan korjailusta kokemusta koska mummolla on sellainen,ei minulla)
Kokeilepa joskus huviksesi viimeistä viikkoaan rekisterissä olevalla 20-vuotiaalla Mitsubishi Colt 1.2 S:llä moottoritietä 120 km/h. Takakontissa miehen mentävä reikä, joka hoitaa tuuletuksen ns. riittävän äänekkäästi.peinu kirjoitti:eka oma auto, etuveto terceli. Kyllä jännitti ajaa Helsingistä ulos kun vauhdit alkoi menemään satasen paremmalle puolelle. Kauhea meteli ja huojunta...siinä oli sitä vauhdin tuntua!!!Auto ei ollut kun joku 6-7 vuotta vanha ja johan ne takakaaret oli ihan entiset.
Jos tätä linjaa mennään, niin koittakaapa paljonko kunnossa oleva 1.0 Micra (mk1 siis) ottaa huippuja, kun mittari pysähtyy 160km/h kohdille, katso mistä suhina kuuluu ja kauhistu. Ovi nimittäin nauraa yläreunastaan ainakin 3cm molemmin puolin.tknummelin kirjoitti:Kokeilepa joskus huviksesi viimeistä viikkoaan rekisterissä olevalla 20-vuotiaalla Mitsubishi Colt 1.2 S:llä moottoritietä 120 km/h. Takakontissa miehen mentävä reikä, joka hoitaa tuuletuksen ns. riittävän äänekkäästi.peinu kirjoitti:eka oma auto, etuveto terceli. Kyllä jännitti ajaa Helsingistä ulos kun vauhdit alkoi menemään satasen paremmalle puolelle. Kauhea meteli ja huojunta...siinä oli sitä vauhdin tuntua!!!Auto ei ollut kun joku 6-7 vuotta vanha ja johan ne takakaaret oli ihan entiset.
Kyllä pelottiMutta tehtävä oli se.
Pfft. Kunnossa olevalla Coltilla ei pelottanut yhtään, enemmän pelonsekaisia tunteita oli '83 mallisen Saab 900 GLs:n ratissa joka tahtoi 80km/h isommissa nopeuksissa lähteä omiin suuntiinsa siihen malliin että ratista sai pidellä kaksin käsin kiinni.tknummelin kirjoitti:
Kokeilepa joskus huviksesi viimeistä viikkoaan rekisterissä olevalla 20-vuotiaalla Mitsubishi Colt 1.2 S:llä moottoritietä 120 km/h. Takakontissa miehen mentävä reikä, joka hoitaa tuuletuksen ns. riittävän äänekkäästi.
Kyllä pelottiMutta tehtävä oli se.