Ruotsissa tehtyjen Saabien hinnat tulee tulevaisuudessa nousemaan
Saabin pito!
Saabin pito!
Nyt jos joskus kannattaa Saabinsa pitää, niin se on phjoismaassa tehty. Kohtahan ne on Sakemannien ruuvattuja ja ne vähät välittää pohjoismaisesta mentaliteetista
. Saas nähdä kuinka Saabini kestää seuraavat 50 vuotta
. Aiemmin olen vaihtanut autoa kuin somali naista, mutta nyt pysyy sama peltilehmä talossa niin kauan kuin suinkin mahdollista. Toki se vaatii ääretöntä sinnikkyyttä, mutta onneksi vaimo on apuna hillitsemässä.
Ruotsissa tehtyjen Saabien hinnat tulee tulevaisuudessa nousemaan
Ruotsissa tehtyjen Saabien hinnat tulee tulevaisuudessa nousemaan
Voi Saabanan !!
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Saabin pito!
Kyllähän Ruotsissa tullaan varmaan jatkossakin tekemään Saabeja. Ainakin on väläytetty sitä mahdollisuutta, että tulevaisuudessa Trollhättanissa tehtäisiin Opel Astran pohjalle pienempää Saab -mallia mallimerkinnällä 9-2 tai 9-1. Itse olisin todella kiinnostunut tuosta autosta, jos se olisi samankaltainen hatchback -malli kuin NG900/OG9-3 oli.Saabanan kirjoitti:Nyt jos joskus kannattaa Saabinsa pitää, niin se on phjoismaassa tehty. Kohtahan ne on Sakemannien ruuvattuja ja ne vähät välittää pohjoismaisesta mentaliteetista. Saas nähdä kuinka Saabini kestää seuraavat 50 vuotta
. Aiemmin olen vaihtanut autoa kuin somali naista, mutta nyt pysyy sama peltilehmä talossa niin kauan kuin suinkin mahdollista. Toki se vaatii ääretöntä sinnikkyyttä, mutta onneksi vaimo on apuna hillitsemässä.
Ruotsissa tehtyjen Saabien hinnat tulee tulevaisuudessa nousemaan
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Trollhättanista tuli nyt ekoja Cadilakkeja, ja kun kattoo kuvia sisältä, niin kyllä huomaa sportsedanin yhtäläisyyttä aika rankasti. No sehän ei ole huono asia.
Täysin näyttää olevan SS:än kalut.
http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story ... 68,00.html
Täysin näyttää olevan SS:än kalut.
http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story ... 68,00.html
Voi Saabanan !!
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
On tuohon kojelautaan laitettu analogikello, jotta se näyttäisi hieman erilaiselta Sport Sedaniin verrattuna:Saabanan kirjoitti:Trollhättanista tuli nyt ekoja Cadilakkeja, ja kun kattoo kuvia sisältä, niin kyllä huomaa sportsedanin yhtäläisyyttä aika rankasti. No sehän ei ole huono asia.
Täysin näyttää olevan SS:än kalut.


Katsokaapas tätä: onko tutun näköinen moottori?

Muodot on aika lähellä Sport Sedania:

Taitaisi olla ainoa Cadillac, joka kiinnostaisi meikäläistä
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
No enpä kehuus saabin pitoa/käyttäytymistä, jos talvikeleillä verrataan eim edelliseen autooni, Chrysler stratus. Oli nimittäin talviliukkailla miellyttävämpi kapistus, mistä lie johtuu. Paino, teho ehkä, voi johtua renkaistakin.jarsku kirjoitti:hyvä on ainakin minun saabin pito,kun on hakkapeliitta 9 alla
Voi Saabanan !!
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).
Tämänhetkisen tiedon mukaan ensimmäiset Saksassa varmuudella valmistettavat Saabit olisivat seuraavan sukupolven 9-3-melleja, jolloin mallivuosi olisi 2010. Jos seuraava 9-5 tehdään Saksassa, mikä on todennäköistä mutta ei varmaa, niitä alkaisi kai rullata hihnalta jo tätä ennen eli ehkä aikaisintaan syksyllä 2008.
Joka tapauksessa nykyisten mallien tuotanto jatkuu Trollhättanissa niin kauan kuin niitä tehdään eli esim. seuraavan sukupolven 9-3 farkku on todennäköisesti vasta mallivuotta 2011...
Edelleen, jos tiedot eivät matkalla muutu, ainakin joku Saabin malli tulee senkin jälkeen Ruotsista, mahdollisesti 9-1/9-2 eli uusi pienempi malli ja/tai 9-4X, uusi nelivetoinen crossover-malli.
Joten ei tässä nyt kauhea kiire ole vielä ostaa "viimeistä aitoa Ruotsissa tehtyä Saabia", jos se nyt on edes siitä kiinni. Onhan Saabeja kasattu Suomessakin... Ja kyllä minulle kelpaisi nykynenkin 9-3 Cabrio, vaikka se on itävaltalaisvalmiste.
Ja kuinka monelle loppujen lopuksi on suurikaan ongelma se, että vaikkapa V**vo S60 on belgialainen auto?
Joka tapauksessa nykyisten mallien tuotanto jatkuu Trollhättanissa niin kauan kuin niitä tehdään eli esim. seuraavan sukupolven 9-3 farkku on todennäköisesti vasta mallivuotta 2011...
Edelleen, jos tiedot eivät matkalla muutu, ainakin joku Saabin malli tulee senkin jälkeen Ruotsista, mahdollisesti 9-1/9-2 eli uusi pienempi malli ja/tai 9-4X, uusi nelivetoinen crossover-malli.
Joten ei tässä nyt kauhea kiire ole vielä ostaa "viimeistä aitoa Ruotsissa tehtyä Saabia", jos se nyt on edes siitä kiinni. Onhan Saabeja kasattu Suomessakin... Ja kyllä minulle kelpaisi nykynenkin 9-3 Cabrio, vaikka se on itävaltalaisvalmiste.
Ja kuinka monelle loppujen lopuksi on suurikaan ongelma se, että vaikkapa V**vo S60 on belgialainen auto?
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Jep, kuten myös mulle. Kuolasin Vantaan Airport Metro-Autossa olevaa 9-3 Sport Cabbia noin viikko sitten, kun autoni oli siellä jukeboksin takuuvaihdon takia. Musta metalliväri, 2.0t, harmaat nahkapenkit, hinta vähän yli 66000 euroaToby kirjoitti:Ja kyllä minulle kelpaisi nykynenkin 9-3 Cabrio, vaikka se on itävaltalaisvalmiste.
Tuli huomattua sellainenkin asia, että vaikka 9-3 Sport Sedanissa on "tappajasaranat" takaluukussa, niin Cabriolet -mallissa on kaasupumput. Hmm, miksiköhän Sport Sedaniin ei ole laitettu noita kaasupumppuja
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vähän keinotekoisen näköinen tuo kojelaudan keskiosan "raamitus" - mutta kaipa sitä eroa on jotenkin pitänyt yrittää tehdä...Turbo Sensonic kirjoitti:On tuohon kojelautaan laitettu analogikello, jotta se näyttäisi hieman erilaiselta Sport Sedaniin verrattuna:Saabanan kirjoitti:Trollhättanista tuli nyt ekoja Cadilakkeja, ja kun kattoo kuvia sisältä, niin kyllä huomaa sportsedanin yhtäläisyyttä aika rankasti. No sehän ei ole huono asia.
Täysin näyttää olevan SS:än kalut.
Katsokaapas tätä: onko tutun näköinen moottori?
Muodot on aika lähellä Sport Sedania:
Taitaisi olla ainoa Cadillac, joka kiinnostaisi meikäläistä
Tosi paljon näyttää olevan samoja osia kuin SportSedanissa.
Ehkä kannattaa kuitenkin odotella tulevia made in Germany Saabeja ennenkuin lähtee kauppaan ostamaan naftaliinia.
Ja jatkuu se tuotanto Ruotsissakin.
Nojoo pitäähän se Pörssekin matalaa profiilia sen suhteen, että osa malleista tehdään melkein Venäjällä eli Suomessa. Kai sillä valmistuspaikalla on psykologista merkitystä.
Ja jatkuu se tuotanto Ruotsissakin.
Nojoo pitäähän se Pörssekin matalaa profiilia sen suhteen, että osa malleista tehdään melkein Venäjällä eli Suomessa. Kai sillä valmistuspaikalla on psykologista merkitystä.
Porsche on ollut tyytyväinen Valmet Automotive:en: SPIEGEL kyseli aikanaan Porschen johdolta että osataanko Suomessa tehdä muuta kuin koirarekiä. Kyllä kuulemma osataan. Laatua sopivaan hintaan, lue: halvemmalla kuin Stuttgartissa.TuuSaR kirjoitti:Ehkä kannattaa kuitenkin odotella tulevia made in Germany Saabeja ennenkuin lähtee kauppaan ostamaan naftaliinia.
Ja jatkuu se tuotanto Ruotsissakin.
Nojoo pitäähän se Pörssekin matalaa profiilia sen suhteen, että osa malleista tehdään melkein Venäjällä eli Suomessa. Kai sillä valmistuspaikalla on psykologista merkitystä.
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan