Ruotsissa tehtyjen Saabien hinnat tulee tulevaisuudessa nousemaan

Kyllähän Ruotsissa tullaan varmaan jatkossakin tekemään Saabeja. Ainakin on väläytetty sitä mahdollisuutta, että tulevaisuudessa Trollhättanissa tehtäisiin Opel Astran pohjalle pienempää Saab -mallia mallimerkinnällä 9-2 tai 9-1. Itse olisin todella kiinnostunut tuosta autosta, jos se olisi samankaltainen hatchback -malli kuin NG900/OG9-3 oli.Saabanan kirjoitti:Nyt jos joskus kannattaa Saabinsa pitää, niin se on phjoismaassa tehty. Kohtahan ne on Sakemannien ruuvattuja ja ne vähät välittää pohjoismaisesta mentaliteetista. Saas nähdä kuinka Saabini kestää seuraavat 50 vuotta
. Aiemmin olen vaihtanut autoa kuin somali naista, mutta nyt pysyy sama peltilehmä talossa niin kauan kuin suinkin mahdollista. Toki se vaatii ääretöntä sinnikkyyttä, mutta onneksi vaimo on apuna hillitsemässä.
Ruotsissa tehtyjen Saabien hinnat tulee tulevaisuudessa nousemaan
On tuohon kojelautaan laitettu analogikello, jotta se näyttäisi hieman erilaiselta Sport Sedaniin verrattuna:Saabanan kirjoitti:Trollhättanista tuli nyt ekoja Cadilakkeja, ja kun kattoo kuvia sisältä, niin kyllä huomaa sportsedanin yhtäläisyyttä aika rankasti. No sehän ei ole huono asia.
Täysin näyttää olevan SS:än kalut.
No enpä kehuus saabin pitoa/käyttäytymistä, jos talvikeleillä verrataan eim edelliseen autooni, Chrysler stratus. Oli nimittäin talviliukkailla miellyttävämpi kapistus, mistä lie johtuu. Paino, teho ehkä, voi johtua renkaistakin.jarsku kirjoitti:hyvä on ainakin minun saabin pito,kun on hakkapeliitta 9 alla
Jep, kuten myös mulle. Kuolasin Vantaan Airport Metro-Autossa olevaa 9-3 Sport Cabbia noin viikko sitten, kun autoni oli siellä jukeboksin takuuvaihdon takia. Musta metalliväri, 2.0t, harmaat nahkapenkit, hinta vähän yli 66000 euroaToby kirjoitti:Ja kyllä minulle kelpaisi nykynenkin 9-3 Cabrio, vaikka se on itävaltalaisvalmiste.
Vähän keinotekoisen näköinen tuo kojelaudan keskiosan "raamitus" - mutta kaipa sitä eroa on jotenkin pitänyt yrittää tehdä...Turbo Sensonic kirjoitti:On tuohon kojelautaan laitettu analogikello, jotta se näyttäisi hieman erilaiselta Sport Sedaniin verrattuna:Saabanan kirjoitti:Trollhättanista tuli nyt ekoja Cadilakkeja, ja kun kattoo kuvia sisältä, niin kyllä huomaa sportsedanin yhtäläisyyttä aika rankasti. No sehän ei ole huono asia.
Täysin näyttää olevan SS:än kalut.
Katsokaapas tätä: onko tutun näköinen moottori?
Muodot on aika lähellä Sport Sedania:
Taitaisi olla ainoa Cadillac, joka kiinnostaisi meikäläistä
Porsche on ollut tyytyväinen Valmet Automotive:en: SPIEGEL kyseli aikanaan Porschen johdolta että osataanko Suomessa tehdä muuta kuin koirarekiä. Kyllä kuulemma osataan. Laatua sopivaan hintaan, lue: halvemmalla kuin Stuttgartissa.TuuSaR kirjoitti:Ehkä kannattaa kuitenkin odotella tulevia made in Germany Saabeja ennenkuin lähtee kauppaan ostamaan naftaliinia.
Ja jatkuu se tuotanto Ruotsissakin.
Nojoo pitäähän se Pörssekin matalaa profiilia sen suhteen, että osa malleista tehdään melkein Venäjällä eli Suomessa. Kai sillä valmistuspaikalla on psykologista merkitystä.