
Eli Saab 90 (100hv) --> 1??hv
No itseasiassa nuo säännöthän koskee moottorin VAIHTOA, vapaastihengittävää taas saa VIRITTÄÄ ihan rauhassa, kunhan ei vaihda kantta ja kunhan ei paino/tehosuhde 7kg/kW alitu.J-ani kirjoitti:Kun 90:iin laittaa ruiskun niin sehän melkein tulee tuo raja täyteen. Mutta onko katsastuslaitoksella mitään keinoja todeta tuon ulkoisen ruiskumuutoksen lisäksi esim. kireämmän nokan, putkiston, peltisarjan jne vaikutuksia? Olisi hyvä tietää ennenkuin on osat ja kone kasassa?
Ei tarvitse edes muutoskatsastaa.J-ani kirjoitti:Tämä nyt ei taida suoraan kuulua tähän topicin alle mutta olkoon. Ilmeisestikkin 90:ni tulee muutoskatsastaa kun siihen laittaa tuon ruiskun koneen. Muita muutoksia ei tarvinne tehdä, koska eihän muuta eroa ole kuin päästörajat kaasarin ja ruiskun välillä?