Mutta eihän se toimi.
Sytkä hieman pielessä sain käytettyä lämpimäksi, jotta sain kannen jälkikiristettyä, mutta nyt alkoivat ne ongelmat.
Hain sytkää korvakuulolla sen verran kohdalleen, että edes kävisi kunnolla, tyhjäkäynti oli haparoiva, mutta kierroksilla vinkaisi iloisest (aikaisella ilmeisesti), heitin koelenkin, alavääntöä ei juuri ollut, mutta kierroksilla tempaisi oikein urakalla (tai sitten totuin jo 99:n), vaihteenvaihto ja röpötystä, kierroksille päästyään (yli 3000rpm) vetäisi taas vinkeästi, kunnes alkoi röpöttämään niin pahasti, että päätin kääntää ympäri, kierroksilla taas yksi veto kohti kotipihaa, tärisi ja röpötti, kunnes vinkaisi, sitten sammui.
Pihassa ihmettelin, että mikä oikein irtosi / hajosi / petti. Kaikki liikokset näkyisi olevan kiinni, ei savua, ei nestevuotoja eikä mitään. Odottelin 5min, ja lähti käyntiin. Tyhjäkäynti edelleenkin olematon ja röpöttävä, kierroksilla viheltää hienosti. Polkaisin kaasun pohjaan, otti kierroksia, sammui eikä enään käy.
Kertokaas nyt äkkiä, että mikä on vikana, jotta pääsen baanalle. Naapurin mielestä aika raa'an näköinen laite ilman konepeltiä.
Edit: Jouduin kiertämään sytkän kyllä täysin toiseen äärilaitaan, että sain käymään jotenkuten, olisiko tuo sytkä mahdollisesti 180 astetta pielessä?
Kokeilemaan ->
Edit2: Ei ole pielessä, 180 astetta käännettynä ei käy lainkaan. Oireet siis seuraavanlaiset :
-Käy kolmella alle 3000rpm (tai ainakin röpöttää pirusti)
-3500-4000rpm, neljäs pytty tulee mukaan
-Kaikki tulpat uusia (300km ajettu), mustia ja kosteita
-Tulpanjohdot uudet
-Virranjakajan kansi ja pyörijä uusi
