mistä tunnistaa 8 ta 16 venttiilisen
mistä tunnistaa 8 ta 16 venttiilisen
miten/tai mistä tunnistaa
onko 8 tai 16 venttiilinen
onko 8 tai 16 venttiilinen
Viimeksi muokannut gle1978, Pe Kesä 09, 2006 21:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
16v http://nohkola.cjb.net/saab/misc/900pro ... mage44.htm
Tuossa näkyy kummatkin koneet... vasemmalla 8v ..ei tosin näy kokonaan: http://nohkola.cjb.net/saab/misc/900pro ... mage11.htm ...mutta ero selvä. 16 -tappisessa on nuo kynttilät nokka-akseleitten välissä siinä keskellä.
edit: siina 8v http://img474.imageshack.us/my.php?imag ... 1212gu.jpg
Tuossa näkyy kummatkin koneet... vasemmalla 8v ..ei tosin näy kokonaan: http://nohkola.cjb.net/saab/misc/900pro ... mage11.htm ...mutta ero selvä. 16 -tappisessa on nuo kynttilät nokka-akseleitten välissä siinä keskellä.
edit: siina 8v http://img474.imageshack.us/my.php?imag ... 1212gu.jpg
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Tai siinä, kun starttaa 8v satkua ja 16v satkua, jälkimmäisessä joutuu sahaamaan jopa 2sek, kun taas esim. 8v kaasarisatku (tai tuplis, eli maailman paras ja täydellisin auto) hörähtää taidokkaalla kuskilla alle sekunnin starttauksesta.
Ylläoleva teksti on kirjoitettu pilke silmäkulmassa, mutta sisältää paljon totuutta.
Ylläoleva teksti on kirjoitettu pilke silmäkulmassa, mutta sisältää paljon totuutta.

David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Lefa! Mulla oli Turbossa likemmäs kymmenen sekuntia startti. Akun, pyörijän, jakajan kannen, tulpan- ja puolanjohtojen sekä bensasuodattimen vaihdon jälkeen menee tuo about 2-3 sekuntia.
Annissa on likemmäs puoli minuuttia starttaus mutta se onkin seisonnassa niin menee jokin aikaa, että nostaa bensat ylös.
Kulkupuolesta löytyy ainakin yksi vissi ero. Sopivalla vaihteella (yleensä kolmosella) ja hiljaisella vaihteella Turbo tuntuu kuin se ei vetäisi ollenkaan mutta vastaavassa tilanteessa Anni vetää. Siksipä se #8 enska olisi parempi tuohon Turboon niin tulis hiljaisessa vauhdissa käytettyä enemmän kakkosta josta tietenkin seuraa se, että turbossa olis vauhtia enemmän ja veto olis tasaisempaa. Tosin sitten pitäisi olla ainakin Aeron verran paukkua koneessa.
Annissa on likemmäs puoli minuuttia starttaus mutta se onkin seisonnassa niin menee jokin aikaa, että nostaa bensat ylös.
Kulkupuolesta löytyy ainakin yksi vissi ero. Sopivalla vaihteella (yleensä kolmosella) ja hiljaisella vaihteella Turbo tuntuu kuin se ei vetäisi ollenkaan mutta vastaavassa tilanteessa Anni vetää. Siksipä se #8 enska olisi parempi tuohon Turboon niin tulis hiljaisessa vauhdissa käytettyä enemmän kakkosta josta tietenkin seuraa se, että turbossa olis vauhtia enemmän ja veto olis tasaisempaa. Tosin sitten pitäisi olla ainakin Aeron verran paukkua koneessa.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Aero"
- Viestit: 334
- Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
- Paikkakunta: Turku 10
toi on totta, mun ykskurkkune kaasari lähtee käyntiin lämpimänä kun ihan nopeasti vaan käyttää avainta start asennossa, siis alle sekuntti, mahtava auto!!lefa42 kirjoitti:Tai siinä, kun starttaa 8v satkua ja 16v satkua, jälkimmäisessä joutuu sahaamaan jopa 2sek, kun taas esim. 8v kaasarisatku (tai tuplis, eli maailman paras ja täydellisin auto) hörähtää taidokkaalla kuskilla alle sekunnin starttauksesta.
Ylläoleva teksti on kirjoitettu pilke silmäkulmassa, mutta sisältää paljon totuutta.
Sobrealimentación es la ostia.
Lisää offtopiccia, Aerossa on edelleen saman verran tehoa kuin saman vuosimallin T16:sta. Ellei ole varustettu esim. redboxilla, jonka tosin saa ihan kumpaan vaan.dimebak kirjoitti:Siksipä se #8 enska olisi parempi tuohon Turboon niin tulis hiljaisessa vauhdissa käytettyä enemmän kakkosta josta tietenkin seuraa se, että turbossa olis vauhtia enemmän ja veto olis tasaisempaa. Tosin sitten pitäisi olla ainakin Aeron verran paukkua koneessa.