vapari NG satkuun kytkinremppa yli 800€ ?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
ruohonet80
"Hölösuu"
Viestit: 1032
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä

vapari NG satkuun kytkinremppa yli 800€ ?

Viesti Kirjoittaja ruohonet80 »

Tänään kävijn kysymässä lappeenrannassa paikallisesta saabi liikkeestä, että paljos ois kytkin remppa. pokerilla ilmoitti et yli 800€
varmaan alta 500 tekeevät muualla.
ad- korjaamolle oon tarjoomassa
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24620
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

eikö kannattaisi tehdä itse....? tai mie voin auttaa jos haluat itse duunata paikka ja työkaluja löytyy... ei tuo luulis raketti tiedettä olevan....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Kannattaa tosiaan kysellä muualtakin kuin merkkiliikkeestä. Melkosen hurja hintahaitari tollasessa hommassa.
Haku-toiminnolla löytyy myös aiheeseen liittyvää juttua...
ruohonet80
"Hölösuu"
Viestit: 1032
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä

Viesti Kirjoittaja ruohonet80 »

nalleolut kirjoitti:eikö kannattaisi tehdä itse....? tai mie voin auttaa jos haluat itse duunata paikka ja työkaluja löytyy... ei tuo luulis raketti tiedettä olevan....
töissä viikot ja ajelen viikonloput. aika ei riitä!
homman pitäisi valmistua töissäollessani.
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
saabi 2.0
"Tuplakaasari"
Viestit: 83
Liittynyt: Su Helmi 26, 2006 11:07

Viesti Kirjoittaja saabi 2.0 »

teetin omaan satkuun ad korjaamossa ja hintaa oli hiuka vajaa 500e ei siit oikee saa halvemmalla jollei tee ite. :roll:
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Ei se raketti-tiedettä ole, mutta aikaa tuhraantuu jonkun verran, siks varmaan toi korkeahko hinta.
Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 3367
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

Kytkinremppaa varten joutuu käyttämään moottori-/lootapaketin alhaalla. Se on varmaan todennäköisin syy tuohon.

Kolme kilomummoa maksoi kytkinremppa aikoinaan NG-satkuun paikallisessa merkkiliikkeessä - ja sitten meni vielä melkein toinen mokoma, kun vika ei ollutkaan kytkimessä vaan lootan laakereissa. Niin sitä taas asiakas sai maksaa huollon vianetsintäkyvystä. Oli vielä hauskaa ekan korjauskerran jälkeen, kun vitonen oli hukassa. :evil:
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Avatar
rr
"Hirsch"
Viestit: 933
Liittynyt: Ma Syys 01, 2003 15:39
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja rr »

Joissain huolloissa ja merkkihuolloissa vianetsintätaidot ja motivaatio on suorastaan naurettavalla tasolla. Ainoa mikä toimii kuin ajatus, on rahastus :D

Onneksi maasta löytyy vielä muutamia pajoja, joissa oikeasti halutaan tehdä jotain muutakin, kuin laskuttaa.

Huoltovihkon leimoilla ei ole takuuajan jälkeen mitään merkitystä, jos työ jää tekemättä. Vähänkin vanhempaa autoa ostaessa on yksi lysti paljonko on kilsoja mittarissa tai mitä leimoja plakkarissa. Kunto ratkaisee.
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

tsaarela kirjoitti:Kytkinremppaa varten joutuu käyttämään moottori-/lootapaketin alhaalla. Se on varmaan todennäköisin syy tuohon.
9-3: ssa, kuten varmaan NG900: ssa ei tarvi kun irroittaa apurunko ja laskea moottorin vasenta puolta pikkasen alaspäin.
Tuolla sekalaisia kuvia ko. operatzuunista.
http://mypage.1g.fi/kuvat/Vaihteiston+vaihto/
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Viesti Kirjoittaja Hook »

Juu. Noihan se menee helpoimmillaan, että konetta kallistetaan vaidelaatikon päästä alaspäin. Tuli tuossa viime viikonloppuna kokeiltua, että kuinka nopeasti on laatikko lattialla. noin 1.5h osaavan apumiehen kanssa 2-tolppanosturilla ja vanha laatikko oli irrallaan maassa :) Takainsinlaitto on sitten hienman enemmän aikaa vievä operaatio.. :roll:

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
deportivo
"Viggen"
Viestit: 535
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Viesti Kirjoittaja deportivo »

...Varsinkin jos joutuisi montaa eri laatikkoa istuttaan paikalle. :lol:
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
Vastaa Viestiin