vapari NG satkuun kytkinremppa yli 800€ ?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1032
- Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
vapari NG satkuun kytkinremppa yli 800€ ?
Tänään kävijn kysymässä lappeenrannassa paikallisesta saabi liikkeestä, että paljos ois kytkin remppa. pokerilla ilmoitti et yli 800€
varmaan alta 500 tekeevät muualla.
ad- korjaamolle oon tarjoomassa
varmaan alta 500 tekeevät muualla.
ad- korjaamolle oon tarjoomassa
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1032
- Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
töissä viikot ja ajelen viikonloput. aika ei riitä!nalleolut kirjoitti:eikö kannattaisi tehdä itse....? tai mie voin auttaa jos haluat itse duunata paikka ja työkaluja löytyy... ei tuo luulis raketti tiedettä olevan....
homman pitäisi valmistua töissäollessani.
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Kytkinremppaa varten joutuu käyttämään moottori-/lootapaketin alhaalla. Se on varmaan todennäköisin syy tuohon.
Kolme kilomummoa maksoi kytkinremppa aikoinaan NG-satkuun paikallisessa merkkiliikkeessä - ja sitten meni vielä melkein toinen mokoma, kun vika ei ollutkaan kytkimessä vaan lootan laakereissa. Niin sitä taas asiakas sai maksaa huollon vianetsintäkyvystä. Oli vielä hauskaa ekan korjauskerran jälkeen, kun vitonen oli hukassa.
Kolme kilomummoa maksoi kytkinremppa aikoinaan NG-satkuun paikallisessa merkkiliikkeessä - ja sitten meni vielä melkein toinen mokoma, kun vika ei ollutkaan kytkimessä vaan lootan laakereissa. Niin sitä taas asiakas sai maksaa huollon vianetsintäkyvystä. Oli vielä hauskaa ekan korjauskerran jälkeen, kun vitonen oli hukassa.

9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Joissain huolloissa ja merkkihuolloissa vianetsintätaidot ja motivaatio on suorastaan naurettavalla tasolla. Ainoa mikä toimii kuin ajatus, on rahastus
Onneksi maasta löytyy vielä muutamia pajoja, joissa oikeasti halutaan tehdä jotain muutakin, kuin laskuttaa.
Huoltovihkon leimoilla ei ole takuuajan jälkeen mitään merkitystä, jos työ jää tekemättä. Vähänkin vanhempaa autoa ostaessa on yksi lysti paljonko on kilsoja mittarissa tai mitä leimoja plakkarissa. Kunto ratkaisee.

Onneksi maasta löytyy vielä muutamia pajoja, joissa oikeasti halutaan tehdä jotain muutakin, kuin laskuttaa.
Huoltovihkon leimoilla ei ole takuuajan jälkeen mitään merkitystä, jos työ jää tekemättä. Vähänkin vanhempaa autoa ostaessa on yksi lysti paljonko on kilsoja mittarissa tai mitä leimoja plakkarissa. Kunto ratkaisee.
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
9-3: ssa, kuten varmaan NG900: ssa ei tarvi kun irroittaa apurunko ja laskea moottorin vasenta puolta pikkasen alaspäin.tsaarela kirjoitti:Kytkinremppaa varten joutuu käyttämään moottori-/lootapaketin alhaalla. Se on varmaan todennäköisin syy tuohon.
Tuolla sekalaisia kuvia ko. operatzuunista.
http://mypage.1g.fi/kuvat/Vaihteiston+vaihto/
Juu. Noihan se menee helpoimmillaan, että konetta kallistetaan vaidelaatikon päästä alaspäin. Tuli tuossa viime viikonloppuna kokeiltua, että kuinka nopeasti on laatikko lattialla. noin 1.5h osaavan apumiehen kanssa 2-tolppanosturilla ja vanha laatikko oli irrallaan maassa
Takainsinlaitto on sitten hienman enemmän aikaa vievä operaatio..
Hook


Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.