
Saab 9-5t lastutettuna vs Aero
Re: Nahkat
eli ei muutakuin helmat, turbo,jarrut ja alusta niin sulla on kuin Aeroj.suuronen kirjoitti:Mulla on 2.3t mallissa nahkat


itsellä nuo omassa 2.3t:ssä jo on


Saab 9-3 TTID Vector 2008
Re: Nahkat
Ja täällä nuo kaikki vasta hakusessa. Nahkasisustaa ja noita helmoja/etuspoikkaa aika vähän vaan tarjolla missään...Frostgrey kirjoitti:eli ei muutakuin helmat, turbo,jarrut ja alusta niin sulla on kuin Aero![]()
![]()
itsellä nuo omassa 2.3t:ssä jo on(ilman nahkoja
)

Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Voimansiirto
Onko tehokkaimmissa ja heikoimmissa turbo 9-5 Saabeissa sama voimansiirto. Olen kuullut huhuja että on.
Oli SAAB 9-5 2.3t ja nyt on Toyota Avensis 1.8 vvti 2001 wagon.
Re: Vuoso malli 98.
Mitä tarkoitat.9-5T kirjoitti:Esim. manuaaleissa 20hv teho ero, ei paljon vaadi muutoksia.j.suuronen kirjoitti:Tarkoitan vm-98.
Oli SAAB 9-5 2.3t ja nyt on Toyota Avensis 1.8 vvti 2001 wagon.
Re: Vuoso malli 98.
Eikö 98 ollut muka tehokkaampiakin 9-5 malleja.9-5T kirjoitti:-98 oli manuaali vaihteiston yhteyteen saatavilla vain 150hv tai 170hv joten noin pienen eron takia tuskin on eroa.j.suuronen kirjoitti:Mitä tarkoitat.9-5T kirjoitti: Esim. manuaaleissa 20hv teho ero, ei paljon vaadi muutoksia.
Oli SAAB 9-5 2.3t ja nyt on Toyota Avensis 1.8 vvti 2001 wagon.
Entä vm-99
Mitä eroa on vuonna 99 tulleella mallilla 98 malliin. Ainakin Autotallin arkistosta löytyi 1999-2000 malli missä oli 141kw.
Oli SAAB 9-5 2.3t ja nyt on Toyota Avensis 1.8 vvti 2001 wagon.
Pitää paikkansa.
No mitä eroa on vm-98 ja vm-00 saabissa. Eikö toi kori ole ainakin vielä samanlainen. Onko näissä paljoa eroa moottoreissa ja voimansiirroissa.
Oli SAAB 9-5 2.3t ja nyt on Toyota Avensis 1.8 vvti 2001 wagon.
Nim. 9000cst sen jo sanoi, ja toistan saman. Eli jäät Aeroa paitsi, ja tulet varmasti harmittelemaan kun et ostanut heti Aeroa. Aero on paljon enemmän kuin pelkkä lastu.Mitä jään paitsi jos ostan halvemman käytetyn 2.3t Saabin ja laitan siihen lastun tai kun ostaisin suoraan kalliimman aeron.

Huonoimmassa tapauksessa käy niin, että lastutat ja tuunaat aikasi (kulutat rahaa..) sitten kuitenkin vaihdat sen lopulta aitoon!
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Maksaa
Kyllä se maksaakin paljon enemmän. Tämä 2.3 pikku t oli sopiva mun lompakolle , ehkä sitten seuraava auto on AERO. On se hyvä että on mitä odottaa.
Oli SAAB 9-5 2.3t ja nyt on Toyota Avensis 1.8 vvti 2001 wagon.
Se on tosiaan juuri siitä kiinni mitä haluaa ja minkä kokee tarpeelliseksi. Jos pelkkä teho kiinnostaa ja muu ei niinkään, niin lastua vain peliin! Missään Nimessä Aerottomuus ei tee 9-5:stä huonoa! Joillekkin aivan päin vastoin, esim jäykkä sport alusta ei ole tosiaankaan kaikkia varten. Mutta jos millään muotoa Aerosta haaveilee ja silti ostaa perusmallin, tietää kyllä tasan varmasti että haaveilu jatkuu ja autopörssejä luetaan autonhankinnan jälkeen hyvin pian.
Tämä on vanha juttu, eikä sillä ole mitään väliä mitä varusteita on tehtaalta saanut tilattua jne. Esim joku 96 Monte Carlo on erikoismalli, aivan sama vaikka ainoana erona ois ratti tjms. Mutta näitä juttuja ei kaikki arvosta. Ja ymmärrän täyin myös heitä. Harrastajat erikseen.
Tämä on vanha juttu, eikä sillä ole mitään väliä mitä varusteita on tehtaalta saanut tilattua jne. Esim joku 96 Monte Carlo on erikoismalli, aivan sama vaikka ainoana erona ois ratti tjms. Mutta näitä juttuja ei kaikki arvosta. Ja ymmärrän täyin myös heitä. Harrastajat erikseen.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red