Ja ajetaan vielä kylän suurimpaan alamäkeen myötätuulella, niin kyllä kelpaa esitellä aikoja kavereille netissäf-19 kirjoitti: Yleisesti muutenkin kannattaa suhtautua aika varauksella kaikkiin käsin kellotettuihin aikoihin. Sekuntti pari heittoa ja nopeutta 15km/h liian vähän mittari- ja parallaksivirheestä johtuen niin kas, auto taittaakin 0-100kmh sen 5,27sek
Paras 0-100km/h veto viritetyllä Saabilla
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8104
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Omapaino: 1440kg
Kokonaispaino: 1680kg
Auto on 900T16 -90, kattoluukulla ja sähköherkuilla ilman ilmastointia ja vakkaria.
Kyllä i8 paino sen 1300kg.
EDIT: naureskeltiin just sitä kaverin kanssa, että samanlainen tonnari T16, ilmastoinnilla ja omapaino 1340kg. Tuntuu, että noi monesti olis päin perämetsää.
Kokonaispaino: 1680kg
Auto on 900T16 -90, kattoluukulla ja sähköherkuilla ilman ilmastointia ja vakkaria.
Kyllä i8 paino sen 1300kg.
EDIT: naureskeltiin just sitä kaverin kanssa, että samanlainen tonnari T16, ilmastoinnilla ja omapaino 1340kg. Tuntuu, että noi monesti olis päin perämetsää.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Moottoritielle pysähdyin ja lähdin paikoiltaan kiihdyttämään. Otettiin useita lähtöjä eikä saatu kertaakaan yli 7s. aikaa 0-100km/h. Ajoin aikeisemmin nopeusnäyttöön niin sain selville mittarivirheen, ja se on otettu huomioon.f-19 kirjoitti:Taisit katella kokonaispainoa, kyllä se kokonaispaino on jotain 1300kg tietämillä. Onko joku punninnut satkua oikeasti? Olisi mielenkiintoista tietää mitä tuo omakin painaa nykykunnossa.Turbo16 kirjoitti:tsellä ainakin luki omapaino 1440kg vai onko siinä kirjoitusvirhe
En kyllä ihan usko tuota TeePeen alle 7sek. aikaa vain modatulla APC:lla. Yleisesti muutenkin kannattaa suhtautua aika varauksella kaikkiin käsin kellotettuihin aikoihin. Sekuntti pari heittoa ja nopeutta 15km/h liian vähän mittari- ja parallaksivirheestä johtuen niin kas, auto taittaakin 0-100kmh sen 5,27sek
Ei tuohon käsiajanottoon kuitenkaan ihan täysin pidä luottaa mutta vertailun vuoksi kerrottakoon että BMW 328 todellakin JÄI 0-100. Saba oikeen ampaisi edelle. Ja autotalli.comin tietojen mukaan tuolla bimmerillä 0-100 taittuu 7,3s.
Tiedä sitten...tuntui kyllä kulkevan muutenkin aivan liian hyvin tehtyihin muutoksiin nähden. Mutta sama se nyt on jos ei mene alle 6 sekunnin
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8104
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
1680-1440 = 240kg. Käytännössä Saappisi on siis kolmepaikkainen, koska kyytiin ei saa ottaa kuin 3 x max. 80kg aikuistaTurbo16 kirjoitti:Omapaino: 1440kg
Kokonaispaino: 1680kg
Auto on 900T16 -90, kattoluukulla ja sähköherkuilla ilman ilmastointia ja vakkaria.
Kyllä i8 paino sen 1300kg.
EDIT: naureskeltiin just sitä kaverin kanssa, että samanlainen tonnari T16, ilmastoinnilla ja omapaino 1340kg. Tuntuu, että noi monesti olis päin perämetsää.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Juu, sama kävi mielessä. Meidän pirssille on ilmoitettu omamassaa 1410kg ja kokonaismassaa 1800 ja on automaatti. Varusteista ei puutu oikeastaan kuin nahkapenkit ja jalopuut.V.J.S kirjoitti:1680-1440 = 240kg. Käytännössä Saappisi on siis kolmepaikkainen, koska kyytiin ei saa ottaa kuin 3 x max. 80kg aikuistaTurbo16 kirjoitti:Omapaino: 1440kg
Kokonaispaino: 1680kg
Auto on 900T16 -90, kattoluukulla ja sähköherkuilla ilman ilmastointia ja vakkaria.
Kyllä i8 paino sen 1300kg.
EDIT: naureskeltiin just sitä kaverin kanssa, että samanlainen tonnari T16, ilmastoinnilla ja omapaino 1340kg. Tuntuu, että noi monesti olis päin perämetsää.Tainnut käydä rekisteröintiviranomaisella pienenpieni käpy kyllä tuossa.
No joo. Sitä ulosjoustoahan pitää pyrkiäkki välttämään ja hyppimiset poistuu kunnon tuennoilla moottorissa ja jousituksessa.Mawerick kirjoitti:Pitää vaan osata lähettää, se ulosjoustovara kun ei ole kummoinen. Lievää ravistusta saattaa esiintyäAksu900 kirjoitti:Totta. OG900 tai 99 taittanee 0-100 parhaiten.
Mulla on ollu OGitten painot rekisteriotteessa 1280(varusteltu t16) ja 1180(karvalakki t8).
Aki Peltola #1132