f-19 kirjoitti:
Yleisesti muutenkin kannattaa suhtautua aika varauksella kaikkiin käsin kellotettuihin aikoihin. Sekuntti pari heittoa ja nopeutta 15km/h liian vähän mittari- ja parallaksivirheestä johtuen niin kas, auto taittaakin 0-100kmh sen 5,27sek
Ja ajetaan vielä kylän suurimpaan alamäkeen myötätuulella, niin kyllä kelpaa esitellä aikoja kavereille netissä
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Auto on 900T16 -90, kattoluukulla ja sähköherkuilla ilman ilmastointia ja vakkaria.
Kyllä i8 paino sen 1300kg.
EDIT: naureskeltiin just sitä kaverin kanssa, että samanlainen tonnari T16, ilmastoinnilla ja omapaino 1340kg. Tuntuu, että noi monesti olis päin perämetsää.
Turbo16 kirjoitti:tsellä ainakin luki omapaino 1440kg vai onko siinä kirjoitusvirhe
Taisit katella kokonaispainoa, kyllä se kokonaispaino on jotain 1300kg tietämillä. Onko joku punninnut satkua oikeasti? Olisi mielenkiintoista tietää mitä tuo omakin painaa nykykunnossa.
En kyllä ihan usko tuota TeePeen alle 7sek. aikaa vain modatulla APC:lla. Yleisesti muutenkin kannattaa suhtautua aika varauksella kaikkiin käsin kellotettuihin aikoihin. Sekuntti pari heittoa ja nopeutta 15km/h liian vähän mittari- ja parallaksivirheestä johtuen niin kas, auto taittaakin 0-100kmh sen 5,27sek
Moottoritielle pysähdyin ja lähdin paikoiltaan kiihdyttämään. Otettiin useita lähtöjä eikä saatu kertaakaan yli 7s. aikaa 0-100km/h. Ajoin aikeisemmin nopeusnäyttöön niin sain selville mittarivirheen, ja se on otettu huomioon.
Ei tuohon käsiajanottoon kuitenkaan ihan täysin pidä luottaa mutta vertailun vuoksi kerrottakoon että BMW 328 todellakin JÄI 0-100. Saba oikeen ampaisi edelle. Ja autotalli.comin tietojen mukaan tuolla bimmerillä 0-100 taittuu 7,3s.
Tiedä sitten...tuntui kyllä kulkevan muutenkin aivan liian hyvin tehtyihin muutoksiin nähden. Mutta sama se nyt on jos ei mene alle 6 sekunnin
Auto on 900T16 -90, kattoluukulla ja sähköherkuilla ilman ilmastointia ja vakkaria.
Kyllä i8 paino sen 1300kg.
EDIT: naureskeltiin just sitä kaverin kanssa, että samanlainen tonnari T16, ilmastoinnilla ja omapaino 1340kg. Tuntuu, että noi monesti olis päin perämetsää.
1680-1440 = 240kg. Käytännössä Saappisi on siis kolmepaikkainen, koska kyytiin ei saa ottaa kuin 3 x max. 80kg aikuista Tainnut käydä rekisteröintiviranomaisella pienenpieni käpy kyllä tuossa.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Auto on 900T16 -90, kattoluukulla ja sähköherkuilla ilman ilmastointia ja vakkaria.
Kyllä i8 paino sen 1300kg.
EDIT: naureskeltiin just sitä kaverin kanssa, että samanlainen tonnari T16, ilmastoinnilla ja omapaino 1340kg. Tuntuu, että noi monesti olis päin perämetsää.
1680-1440 = 240kg. Käytännössä Saappisi on siis kolmepaikkainen, koska kyytiin ei saa ottaa kuin 3 x max. 80kg aikuista Tainnut käydä rekisteröintiviranomaisella pienenpieni käpy kyllä tuossa.
Juu, sama kävi mielessä. Meidän pirssille on ilmoitettu omamassaa 1410kg ja kokonaismassaa 1800 ja on automaatti. Varusteista ei puutu oikeastaan kuin nahkapenkit ja jalopuut.
d-sign kirjoitti:Kaksiovisessa, kasitappisessa turbossa, otteessa omapaino on 1240kg ja kokonaispaino 1615kg. Miten niin karvahattumalli... Nopassa omapaino 1110kg.
900c -88 5d 1180/1640kg ilman mitään varusteita
900 T16 Aero -89 3d 1300/1760kg muut herkut löytyy paitsi ilmastointi
900 i16 -89 5d 1240/1720kg keskuslukko, ei paljon muuta..
Oma ehdotus olis kuuppa,isolohkolla,turbolla,säädettävällä moottorinohjauksella ja leveillä kumeilla.Eipä tarvii ku 200hp ja varmaan lentää??? Hinta pysyy varmana alle 9-5 ja 9-3.Siis jos tarkoituksena vaan vedellä 0-100 jatkuvasti