Aikoinaan joku väitti että toi mun peli ois Luultavasti trionicci, länsiauton setä taas joskus väitti autoa näkemättä että se on jetronicci.. Olisi mukava nyt saada se lopullinen varmuus, mistäs homma selviää? Mimmi? oot kurkkinu joskus mun konepellin alle?
vm -93, Trionic vai Jetronic?
vm -93, Trionic vai Jetronic?
Jeppistä..
Aikoinaan joku väitti että toi mun peli ois Luultavasti trionicci, länsiauton setä taas joskus väitti autoa näkemättä että se on jetronicci.. Olisi mukava nyt saada se lopullinen varmuus, mistäs homma selviää? Mimmi? oot kurkkinu joskus mun konepellin alle?
Aikoinaan joku väitti että toi mun peli ois Luultavasti trionicci, länsiauton setä taas joskus väitti autoa näkemättä että se on jetronicci.. Olisi mukava nyt saada se lopullinen varmuus, mistäs homma selviää? Mimmi? oot kurkkinu joskus mun konepellin alle?
9-3 SE -99
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
Sulla on varmaankin pitkälohko ja trionic 5.2, 94-> lyhytlohko ja trionic 5.5. tästä on jauhettu tuhat kertaa lähiaikoina 
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
enpä oo tosta IMMu-hommasta satavarma, nyt kun en autolle just pääse.. Pitääpi tarkistaa. Joskus auton just hankkineena olin ettiny sitä mutten ainakaan sillon löytänyTri-Lo kirjoitti:IMMU?? Onko? (ilmamassamittari)jyrmy kirjoitti:Alkaa kuulostaa hyvältä.. paitsi taas toi taikasana VARMAANKINhasha kirjoitti:Sulla on varmaankin pitkälohko ja trionic 5.2, 94-> lyhytlohko ja trionic 5.5. tästä on jauhettu tuhat kertaa lähiaikoinamilläs toi pitkä- / lyhytlohkosuus sitten selviää?
9-3 SE -99
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
-
Ahtopaine
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Ei
Miten tunnistaa helpoiten onko pitkä vai lyhytlohkoinen kone, jos varustettu tomaattiaskilla. Kansi on paremmin virtaava, mutta näkeekö tuosta sitten helposti kumpi on kumpi....
Miten tunnistaa helpoiten onko pitkä vai lyhytlohkoinen kone, jos varustettu tomaattiaskilla. Kansi on paremmin virtaava, mutta näkeekö tuosta sitten helposti kumpi on kumpi....
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Näkeehän sen heti kun konepellin avaa, venakopasta.Ahtopaine kirjoitti:Ei
Miten tunnistaa helpoiten onko pitkä vai lyhytlohkoinen kone, jos varustettu tomaattiaskilla. Kansi on paremmin virtaava, mutta näkeekö tuosta sitten helposti kumpi on kumpi....
Pitkässä teksti:
SAAB
2.3-16
Lyhyessä teksti:
SAAB 2.3
EDIT:
pitkä:

lyhyt:

-
Ahtopaine
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Tuossa siis lyhyt kannentiiviste kohtaa pitkän B202-lohkon.
http://www.tfd.chalmers.se/~burenius/bi ... 331_04.jpg
Tuolla juttua T5 lyhyen kannen sovittamisest pitkän lohkon niskaan.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 378#279378
http://www.tfd.chalmers.se/~burenius/bi ... 331_04.jpg
Tuolla juttua T5 lyhyen kannen sovittamisest pitkän lohkon niskaan.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 378#279378
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77