vm -93, Trionic vai Jetronic?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
jyrmy
"Turbo"
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 19:54
Paikkakunta: Helsinki

vm -93, Trionic vai Jetronic?

Viesti Kirjoittaja jyrmy »

Jeppistä..

Aikoinaan joku väitti että toi mun peli ois Luultavasti trionicci, länsiauton setä taas joskus väitti autoa näkemättä että se on jetronicci.. Olisi mukava nyt saada se lopullinen varmuus, mistäs homma selviää? Mimmi? oot kurkkinu joskus mun konepellin alle? ;)
9-3 SE -99
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

Taitaa olla LH + DI/APC jos -93 on malli.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
jyrmy
"Turbo"
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 19:54
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jyrmy »

taitaa :roll:
9-3 SE -99
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Hmm...eihän se kovin vaikeata ole. :)

Jos sinulla on ilmamassamittari suodattimen ja turbon välissä=Jetronic. Trionicissa kun ei sellaista ole, vaan pelkkä putki. :wink:
hasha
"Aero"
Viestit: 472
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 14:54
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hasha »

Sulla on varmaankin pitkälohko ja trionic 5.2, 94-> lyhytlohko ja trionic 5.5. tästä on jauhettu tuhat kertaa lähiaikoina :D
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black
,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
jyrmy
"Turbo"
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 19:54
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jyrmy »

hasha kirjoitti:Sulla on varmaankin pitkälohko ja trionic 5.2, 94-> lyhytlohko ja trionic 5.5. tästä on jauhettu tuhat kertaa lähiaikoina :D
Alkaa kuulostaa hyvältä.. paitsi taas toi taikasana VARMAANKIN :? milläs toi pitkä- / lyhytlohkosuus sitten selviää?
9-3 SE -99
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

jyrmy kirjoitti:
hasha kirjoitti:Sulla on varmaankin pitkälohko ja trionic 5.2, 94-> lyhytlohko ja trionic 5.5. tästä on jauhettu tuhat kertaa lähiaikoina :D
Alkaa kuulostaa hyvältä.. paitsi taas toi taikasana VARMAANKIN :? milläs toi pitkä- / lyhytlohkosuus sitten selviää?
IMMU?? Onko? (ilmamassamittari)
jyrmy
"Turbo"
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 19:54
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jyrmy »

Tri-Lo kirjoitti:
jyrmy kirjoitti:
hasha kirjoitti:Sulla on varmaankin pitkälohko ja trionic 5.2, 94-> lyhytlohko ja trionic 5.5. tästä on jauhettu tuhat kertaa lähiaikoina :D
Alkaa kuulostaa hyvältä.. paitsi taas toi taikasana VARMAANKIN :? milläs toi pitkä- / lyhytlohkosuus sitten selviää?
IMMU?? Onko? (ilmamassamittari)
enpä oo tosta IMMu-hommasta satavarma, nyt kun en autolle just pääse.. Pitääpi tarkistaa. Joskus auton just hankkineena olin ettiny sitä mutten ainakaan sillon löytäny :wink: varmempana pidän kyl tällä hetkellä sitä että jos se musta boxi konehuoneen 'vasemmassa ylänurkassa' on MAP-anturi niin..
9-3 SE -99
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

Siis onko muka pitkälohkoisessa Trionic 5.2:ssa IMM muka ? 8O
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

Ei


Miten tunnistaa helpoiten onko pitkä vai lyhytlohkoinen kone, jos varustettu tomaattiaskilla. Kansi on paremmin virtaava, mutta näkeekö tuosta sitten helposti kumpi on kumpi....
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Ahtopaine kirjoitti:Ei


Miten tunnistaa helpoiten onko pitkä vai lyhytlohkoinen kone, jos varustettu tomaattiaskilla. Kansi on paremmin virtaava, mutta näkeekö tuosta sitten helposti kumpi on kumpi....
Näkeehän sen heti kun konepellin avaa, venakopasta.

Pitkässä teksti:
SAAB
2.3-16

Lyhyessä teksti:
SAAB 2.3

EDIT:

pitkä:
Kuva

lyhyt:
Kuva
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

..ainiin tuohan se oli :oops:
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
MP
"Aero"
Viestit: 444
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 16:49

Viesti Kirjoittaja MP »

Anteeksi, miksi nuo on "pitkä" ja "Lyhyt"? :oops:
-95 Xantia KA, jos nyt talven tällä ajelisi
-89 9000 CD Turbo Automaatti KA, Myyty 10/2006
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

Tuossa siis lyhyt kannentiiviste kohtaa pitkän B202-lohkon.

http://www.tfd.chalmers.se/~burenius/bi ... 331_04.jpg

Tuolla juttua T5 lyhyen kannen sovittamisest pitkän lohkon niskaan.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 378#279378
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Vastaa Viestiin