Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
jyrmy
"Turbo"
Viestit: 275 Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 19:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja jyrmy » Pe Elo 04, 2006 14:09
Jeppistä..
Aikoinaan joku väitti että toi mun peli ois Luultavasti trionicci, länsiauton setä taas joskus väitti autoa näkemättä että se on jetronicci.. Olisi mukava nyt saada se lopullinen varmuus, mistäs homma selviää? Mimmi? oot kurkkinu joskus mun konepellin alle?
9-3 SE -99
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676 Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11
Viesti
Kirjoittaja 9000cst » Pe Elo 04, 2006 14:14
Taitaa olla LH + DI/APC jos -93 on malli.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
jyrmy
"Turbo"
Viestit: 275 Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 19:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja jyrmy » Pe Elo 04, 2006 14:17
taitaa
9-3 SE -99
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117 Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tri-Lo » Pe Elo 04, 2006 14:19
Hmm...eihän se kovin vaikeata ole.
Jos sinulla on
ilmamassamittari suodattimen ja turbon välissä=Jetronic. Trionicissa kun ei sellaista ole, vaan pelkkä putki.
hasha
"Aero"
Viestit: 472 Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 14:54
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja hasha » Pe Elo 04, 2006 15:13
Sulla on varmaankin pitkälohko ja trionic 5.2, 94-> lyhytlohko ja trionic 5.5. tästä on jauhettu tuhat kertaa lähiaikoina
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black ,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
jyrmy
"Turbo"
Viestit: 275 Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 19:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja jyrmy » Pe Elo 04, 2006 16:14
hasha kirjoitti: Sulla on varmaankin pitkälohko ja trionic 5.2, 94-> lyhytlohko ja trionic 5.5. tästä on jauhettu tuhat kertaa lähiaikoina
Alkaa kuulostaa hyvältä.. paitsi taas toi taikasana VARMAANKIN
milläs toi pitkä- / lyhytlohkosuus sitten selviää?
9-3 SE -99
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117 Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tri-Lo » Pe Elo 04, 2006 16:32
jyrmy kirjoitti: hasha kirjoitti: Sulla on varmaankin pitkälohko ja trionic 5.2, 94-> lyhytlohko ja trionic 5.5. tästä on jauhettu tuhat kertaa lähiaikoina
Alkaa kuulostaa hyvältä.. paitsi taas toi taikasana VARMAANKIN
milläs toi pitkä- / lyhytlohkosuus sitten selviää?
IMMU?? Onko? (ilmamassamittari)
jyrmy
"Turbo"
Viestit: 275 Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 19:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja jyrmy » Pe Elo 04, 2006 16:38
Tri-Lo kirjoitti: jyrmy kirjoitti: hasha kirjoitti: Sulla on varmaankin pitkälohko ja trionic 5.2, 94-> lyhytlohko ja trionic 5.5. tästä on jauhettu tuhat kertaa lähiaikoina
Alkaa kuulostaa hyvältä.. paitsi taas toi taikasana VARMAANKIN
milläs toi pitkä- / lyhytlohkosuus sitten selviää?
IMMU?? Onko? (ilmamassamittari)
enpä oo tosta IMMu-hommasta satavarma, nyt kun en autolle just pääse.. Pitääpi tarkistaa. Joskus auton just hankkineena olin ettiny sitä mutten ainakaan sillon löytäny
varmempana pidän kyl tällä hetkellä sitä että jos se musta boxi konehuoneen 'vasemmassa ylänurkassa' on MAP-anturi niin..
9-3 SE -99
ex: 9000CDEa 2.3T -93, steg 3+
#4839
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676 Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11
Viesti
Kirjoittaja 9000cst » Pe Elo 04, 2006 18:05
Siis onko muka pitkälohkoisessa Trionic 5.2:ssa IMM muka ?
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173 Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Viesti
Kirjoittaja Ahtopaine » Pe Elo 04, 2006 18:16
Ei
Miten tunnistaa helpoiten onko pitkä vai lyhytlohkoinen kone, jos varustettu tomaattiaskilla. Kansi on paremmin virtaava, mutta näkeekö tuosta sitten helposti kumpi on kumpi....
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117 Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tri-Lo » Pe Elo 04, 2006 19:58
Ahtopaine kirjoitti: Ei
Miten tunnistaa helpoiten onko pitkä vai lyhytlohkoinen kone, jos varustettu tomaattiaskilla. Kansi on paremmin virtaava, mutta näkeekö tuosta sitten helposti kumpi on kumpi....
Näkeehän sen heti kun konepellin avaa, venakopasta.
Pitkässä teksti:
SAAB
2.3-16
Lyhyessä teksti:
SAAB 2.3
EDIT:
pitkä:
lyhyt:
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173 Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Viesti
Kirjoittaja Ahtopaine » Pe Elo 04, 2006 20:18
..ainiin tuohan se oli
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
MP
"Aero"
Viestit: 444 Liittynyt: To Joulu 02, 2004 16:49
Viesti
Kirjoittaja MP » Pe Elo 04, 2006 20:20
Anteeksi, miksi nuo on "pitkä" ja "Lyhyt"?
-95 Xantia KA, jos nyt talven tällä ajelisi
-89 9000 CD Turbo Automaatti KA, Myyty 10/2006