Kokemuksia SP:n sport jarruista?
Kokemuksia SP:n sport jarruista?
Eli Tonnariin tarvitsisi vaihdella etujarruja. Samalla vaihtuisi kätevästi taakse myös. Olen nyt katsellut SP:n sport jarrupakettia eli uritetut levyt ja EBC:n palat
Onko kellään kokemuksia SP:n sport jarruista ihan käytössä? Saako hintaerolle vakiolevyihin verrattuna katetta vai jääkö parannus uusiin vakiolevyihin verrattuna vain kosmeettiseksi eli saa hienot urat levyihin.
Olisiko vaihtoehtoja 400€ hintaluokkaan?
Onko kellään kokemuksia SP:n sport jarruista ihan käytössä? Saako hintaerolle vakiolevyihin verrattuna katetta vai jääkö parannus uusiin vakiolevyihin verrattuna vain kosmeettiseksi eli saa hienot urat levyihin.
Olisiko vaihtoehtoja 400€ hintaluokkaan?
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
ei kokemusta tonnarista mutta satkussa ainakin tuntuisivat pitempään jarrut pelaavan häipymättä... tietysti on silti paloistakin varmaan kiinni kun en tiedä mitkä ennen olivat, nyt motonetin halvemmat...
itse ottaisin myös tonnarista juuri tuosta sarjasta kokemuksia kun ei tunnu piisaavan jarrut sitten yhtään!
itse ottaisin myös tonnarista juuri tuosta sarjasta kokemuksia kun ei tunnu piisaavan jarrut sitten yhtään!
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Onkohan nuo levyt sittenkin vain vakiolevyt joihin on koneistettu urat. Siis verrattuna levyihin jotka on suunniteltu alusta lähtien uritetuiksi.
Taidan laittaa eteen brembron levyt ilman uria. Kai niilläkin pysähtyy ja arveluttaa jos levyt on uritettu jälkeenpäin. Hintaero on kuitenkin melkoinen.
Taidan laittaa eteen brembron levyt ilman uria. Kai niilläkin pysähtyy ja arveluttaa jos levyt on uritettu jälkeenpäin. Hintaero on kuitenkin melkoinen.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Brembon levyt ja EBC jarrut ei toimi. Vinkuu ihan saatanasti ja 2 päivässä vanteet on täynnä mustaa paskaa. Ostan seuraavaks jurid palat ja heitän noi EBC:t sinne missä pippuri kasvaa.Rafu kirjoitti:Onkohan nuo levyt sittenkin vain vakiolevyt joihin on koneistettu urat. Siis verrattuna levyihin jotka on suunniteltu alusta lähtien uritetuiksi.
Taidan laittaa eteen brembron levyt ilman uria. Kai niilläkin pysähtyy ja arveluttaa jos levyt on uritettu jälkeenpäin. Hintaero on kuitenkin melkoinen.
Tässä koko tarina samasta aiheesta:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... f&start=30
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... f&start=30
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Mistä zimmermaneja saa?Rafu kirjoitti:No perhana. Zimmermannin sport levyistä ei taida olla pahaa sanottavaa kellään. Taidan laittaa sitten sellaiset...
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Takmillissa olen urittanut useamman autoni levyjä ja moni kaverini on kanssa tehnyt samoin.Rafu kirjoitti:Onkohan nuo levyt sittenkin vain vakiolevyt joihin on koneistettu urat. Siis verrattuna levyihin jotka on suunniteltu alusta lähtien uritetuiksi.
Taidan laittaa eteen brembron levyt ilman uria. Kai niilläkin pysähtyy ja arveluttaa jos levyt on uritettu jälkeenpäin. Hintaero on kuitenkin melkoinen.
En ole huomannut MITÄÄN eroa siinä, että ollaan menty orkkislevyä jyrsimään. Joku sanoikin minulle, että karkaisut ja sunmuut päästöt menee swiduix. Kilin pallikarvat sanon mä.
On ajettu niitä levyjä lämpimiksi ja kuumiksi ja ei mitään vetelyitä ole havaittu.
Sitten on varmaan jotain idistä alkaa puhumaan karkasuista kun mennään kolmattasataa Ahveniston suolenkillä. Kuka meistä osaa mennä niin lujaa, onkin sitten toinen juttu. En mä ainakaan nelipyöräisellä.
Parikymppiä tulee hintaa/ levy uritukselle ja on muuten sitten hianot. Muistaa vielä maalata jollain rautamaalilla sen levyjarrun kekiosan, niin ei ruostu heti rumaksi. Samanväriseksi kuin jarrusatula rok rok.
-Hessu-
Minulla myös ja kyllä hyvät ovat! Jarrutusteho on ihan eri luokkaa kuin vakio pas*oilla. Vielä kun raaskis metallipunosletkut, niin ois piste iin päälle. Ei vingu eikä pasko palat. Panosta hyvä mies kunnon jarruihin! On nimittäin halvempaa vaihtaa kunnon jarrut kuin sitten törmäystilanteessa puol keulaa, kun jäi siitä metristä kiinni pysähtyminen. Usko minua ja lainattua, et halua kokeilla kunnon kolaria ensin...Mimmi kirjoitti:EBC uritetut ja rei'itetyt levyt ja vihreät palat joka nurkassa. Minusta tuli parannus jarruihin, joka on mielestäni lisähinnan arvoinen.
Se on kans kumma kun porukka virittelee ja kutittelee bilikoistaan hirveitä tehoja, mutta moniko on muistanut päivittää jarruja samassa suhteessa?? Maksaahan se, mutta niin maksaa moni muukin asia elämässä (josta vois ehkä vähentää).