Jos jaksaa rakentaa pellin alle uudempaa tekniikkaa, niinkuin i16, niin miksi sitten tyytymään siihen? Eihän turboon ole enää pitkämatka, kun ero tulee pienin muutoksin imupuolella ja pakopuolella pitää olla se mutka+vähän paksumpi pakoputki?dimebak kirjoitti: Toisaalta miksi laittaa 99:iin turbokonetta, kun 16 venasella vaparillakin saisi siihen koriin reilusti luonnetta. Sellainen kuiten on päällimmäisenä mielessä, että kori olis viininpunainen metalli (cayenne red tai se Classic OGsatkuissa ollut vaaleampi sävy); ems-mallinen etuspoikka; sisustasta katto olis harmaa ja penkit mustaa, ehkä puolinahat; motti olis vapari 16 venanen; jarrut olis uudemmasta; vakaajat tieten; alustan osat maalattu mustaksi; iskarit vaihtaisin Bilsteineihin; ja kaikki muu oliskin niin ku tuossa mun 99:ssä on paitsi kajarit hommaisin Pioneerin alukalvolliset ja laittaisin Pinohiiren 4-kanavaisen vahvarin.
No, tulipa pari riviä ja tyypilliseen tapaan ajatukset harhaili...
P.S. Otin Annista tänään sen OGturbon spoikan pois.
On meinaan fiilistä, kun saa naamat venähtämään 99turbolla. Tuossa Tampereella käydessä (syyskokousreissu) kyydissäni istunut serkkupoika kertoi, että viereisen kaistan Opel astrakuski ihan iämänkäkenä ilmeen perusteella, kun meidän ruma 99t jäi ensin sutimaan liikennevaloissa (liukkaat renkaat nuo First stop -renkaat) ja sitten ampaisi matkaan.
