No ei todPainkiller kirjoitti:
Pitäisikö tuo nyt myydä sillä paljon puhutulla 3Keurolla tai vaihtaa hiaceen
9000 Aero, tyylikäs, nopea, helv.. hyvä auto hintaisekseen..
Viimeksi muokannut ng900aero, To Tammi 11, 2007 09:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Onko siinä alkuperäinen soitin? (en tiedä vaikuttaako se mutta..) Koita ottaa vaikkapa tuo alin iso lokero kojelaudassa irti ja liikuta soittimen kaiutinkaapelinippua jos se loppuu jossain asennossa. Omassani oli sama ja jostakin se otti häiriön tuolla takana.Painkiller kirjoitti: 1. Oikea takakaiutin surisee sillon tällöin ( ei ole ollut aikaa selvittää vikaa)
-
Painkiller
- "Ruisku"
- Viestit: 140
- Liittynyt: La Helmi 12, 2005 15:08
- Paikkakunta: KEMI
Sen voi korvata myös tarvikemallisella sähköpiiskalla, on aikalailla orkkiksen näköinen.Painkiller kirjoitti:On alkuperäinen Saab by clarion erilliselle cd:llä. Pitää käyttää soitinta pois ja tarkistaa noiden johtojen kontaktit. Ei kellään sattuisi olemaan tuota sähköpiiskaa joutilaana niin saisi senkin kuntoon?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vika ei siis ilmeisesti ollut kontakteissa, vaan kaiutinkaapelit olivat liian lähellä jotain siellä mistä tuli häiriöitä.Painkiller kirjoitti:On alkuperäinen Saab by clarion erilliselle cd:llä. Pitää käyttää soitinta pois ja tarkistaa noiden johtojen kontaktit.
PCS:n kautta saa ainakin CS:n piiskaa.Painkiller kirjoitti: Ei kellään sattuisi olemaan tuota sähköpiiskaa joutilaana niin saisi senkin kuntoon?
Juu kiitoksia vaan. Auto tuntuu pelittävän varsin mainiosti eikä mitään vikoja ole ilmennyt toistaiseksi, paitsi että srs-valo syttyi tuossa perjantaina kun duuniin lähdin eikä cruise ole pelannut, mutta tuostahan jo mainitsitkin. Srs-valo välkkyi ensin ja sen jälkeen alkoi palaa jatkuvasti.
En nyt tähän hätään muista mainitsitko tuosta apparin puolen törmäysanturista jotain?
Mutta tosiaan tuo kiihtyvyys ja ajettavuus on tosiaan vähän toista luokkaa kuin tuossa og satkussa
. Ei siinä, että satkukaan huono ajettava olisi.
Mainitsitko muuten mitään muuta, kuin tuo jarruvalon anturin vaihto, mitä tuohon voisi vaihtaa?
En nyt tähän hätään muista mainitsitko tuosta apparin puolen törmäysanturista jotain?
Mutta tosiaan tuo kiihtyvyys ja ajettavuus on tosiaan vähän toista luokkaa kuin tuossa og satkussa
Mainitsitko muuten mitään muuta, kuin tuo jarruvalon anturin vaihto, mitä tuohon voisi vaihtaa?
No voi perskeles, taasko se valo syttyi, sitä kun on hoidettu kuntoon keinolla jos toisellaJulkku kirjoitti:Juu kiitoksia vaan. Auto tuntuu pelittävän varsin mainiosti eikä mitään vikoja ole ilmennyt toistaiseksi, paitsi että srs-valo syttyi tuossa perjantaina kun duuniin lähdin eikä cruise ole pelannut, mutta tuostahan jo mainitsitkin. Srs-valo välkkyi ensin ja sen jälkeen alkoi palaa jatkuvasti.
En nyt tähän hätään muista mainitsitko tuosta apparin puolen törmäysanturista jotain?
Mutta tosiaan tuo kiihtyvyys ja ajettavuus on tosiaan vähän toista luokkaa kuin tuossa og satkussa. Ei siinä, että satkukaan huono ajettava olisi.
Mainitsitko muuten mitään muuta, kuin tuo jarruvalon anturin vaihto, mitä tuohon voisi vaihtaa?
Käyppä techissä luetuttamassa mikä vikakoodi tuli niin laitetaan kuntoon se, ihme jos boksista hertjaisi. Niissä törmäysantureissa ei ollut vikaa, kunhan leikkimielisesti vaan varoitin niistä, eli niihin ei saa lyödä vasaralla
Cruise pelaa jos vähän heiluttaa sitä jarrupolkimen kytkintä, eli käytännössä vaihtaa uuden tilalle, virolaiset ovat renettaneet vanhan kiinni nippusiteellä.
Tilaan uuden omaan laskuuni, eli takuu pelaa yksityiseltäkin ostettaessa
Se srs-homma silti ihmetyttää, laitappa mulle yv:tä/meiliä/puhelua sen osalta niin eiköhän se saada hoidettua kuntoon, se toimi vaan kiltisti 3 viikkoa eli tähän asti, sitä ennen kiukutteli.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Juu soittelen tuossa keskiviikkona viimeistään, kun duunissa painan vielä kaksi yötä/päivää...alkaa olemaan kuuppa pikkusen sekaisin kolmen yön jälkeen ja vielä kaksi edessäng900aero kirjoitti:No voi perskeles, taasko se valo syttyi, sitä kun on hoidettu kuntoon keinolla jos toisellaJulkku kirjoitti:Juu kiitoksia vaan. Auto tuntuu pelittävän varsin mainiosti eikä mitään vikoja ole ilmennyt toistaiseksi, paitsi että srs-valo syttyi tuossa perjantaina kun duuniin lähdin eikä cruise ole pelannut, mutta tuostahan jo mainitsitkin. Srs-valo välkkyi ensin ja sen jälkeen alkoi palaa jatkuvasti.
En nyt tähän hätään muista mainitsitko tuosta apparin puolen törmäysanturista jotain?
Mutta tosiaan tuo kiihtyvyys ja ajettavuus on tosiaan vähän toista luokkaa kuin tuossa og satkussa. Ei siinä, että satkukaan huono ajettava olisi.
Mainitsitko muuten mitään muuta, kuin tuo jarruvalon anturin vaihto, mitä tuohon voisi vaihtaa?
Käyppä techissä luetuttamassa mikä vikakoodi tuli niin laitetaan kuntoon se, ihme jos boksista hertjaisi. Niissä törmäysantureissa ei ollut vikaa, kunhan leikkimielisesti vaan varoitin niistä, eli niihin ei saa lyödä vasaralla
Cruise pelaa jos vähän heiluttaa sitä jarrupolkimen kytkintä, eli käytännössä vaihtaa uuden tilalle, virolaiset ovat renettaneet vanhan kiinni nippusiteellä.
Tilaan uuden omaan laskuuni, eli takuu pelaa yksityiseltäkin ostettaessa
Se srs-homma silti ihmetyttää, laitappa mulle yv:tä/meiliä/puhelua sen osalta niin eiköhän se saada hoidettua kuntoon, se toimi vaan kiltisti 3 viikkoa eli tähän asti, sitä ennen kiukutteli.
Joo palataan, ja se srs-hommahan ei siis estä auton käyttöä millään tavalla vaan kun on vikatila päällä niin ainoastaan estää turvavyönkiristimien/airbagin laukeamisen.Julkku kirjoitti: Juu soittelen tuossa keskiviikkona viimeistään, kun duunissa painan vielä kaksi yötä/päivää...alkaa olemaan kuuppa pikkusen sekaisin kolmen yön jälkeen ja vielä kaksi edessä. Tulee vieroitusoireita, kun ei pääse saabailemaan
.
Hanaa vaan ja laitetaan kuntoon kun tiedetään mikä vikakoodi tuli
Sinulla on mun numero, laitetaan auto kuntoon, no problem, mennään silti mieluummin yv-linjalle, jottei täällä jakseta jauhaa.
Viimeksi muokannut ng900aero, Ti Tammi 16, 2007 03:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
Joni Tervalahti
- "Viggen"
- Viestit: 643
- Liittynyt: Su Loka 23, 2005 21:22
- Paikkakunta: Honkajoki
Jatketaan nyt tähän topiciin.. Eli hiacen sain myytyä ja aeron kävin hakemassa 6 päivä, kaksi päivää ehdin ajaa, ja nyt auto on n. 3vko pcs:llä.. syy: yhdessä männässä todennäköisesti reikä, koko kone uusiks.. =) No laitetaan kerralla kuntoon..
Itsellä ei siis alkanut kovin hyvin tämä aeroilu..
Itsellä ei siis alkanut kovin hyvin tämä aeroilu..
#2671
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
No nyt on tilattu (tietty minä maksan) cuisen poljinkytkin eli osanro: 4350443. Noita on 2kpl, toinen kytkin- ja toinen jarrupolkimelle. Tuo jarrupolkimen kytkin oli sinänsä ehjä mutta joku oli potkinut sitä niin että sen kannasta oli yksi sakara poikki, ranetettu nippusiteellä kiinni ja pääsi kääntymään aina välillä, toimi aina kun sen sai kohdalleen ja suoraan.
Tuo samainen kytkin hoitaa myös jarruvalotestin, eli cruise toimi aina kun testi meni läpi, jossei mennyt niin cruise ei pelannut.
Kyseinen osa maksaa 23 euroa eli ei moista kannata lähteä korjaamaan, samanlainen osa meni 9-5:stäkin rikki, eikä sitä oikein pystynyt korjaamaan kun on aika herkkä kontaktipintojensa suhteen.
Osa saapuu aikaisintaan perjantaina, luultavasti vasta ensi viikon alussa, sen vaihtaa alle 5 minuutissa.
Se srs-valon syttymissyy olisi hyvä selvittää, mutta ilman tech-käyntiä se ei selviä.
Eihän vaan srs:n sulake ole päässyt vahingossakaan irti, silloin jos se on poissa virtojen ollessa päällä, tulee tuo srs-vikavalo?
Tuo samainen kytkin hoitaa myös jarruvalotestin, eli cruise toimi aina kun testi meni läpi, jossei mennyt niin cruise ei pelannut.
Kyseinen osa maksaa 23 euroa eli ei moista kannata lähteä korjaamaan, samanlainen osa meni 9-5:stäkin rikki, eikä sitä oikein pystynyt korjaamaan kun on aika herkkä kontaktipintojensa suhteen.
Osa saapuu aikaisintaan perjantaina, luultavasti vasta ensi viikon alussa, sen vaihtaa alle 5 minuutissa.
Se srs-valon syttymissyy olisi hyvä selvittää, mutta ilman tech-käyntiä se ei selviä.
Eihän vaan srs:n sulake ole päässyt vahingossakaan irti, silloin jos se on poissa virtojen ollessa päällä, tulee tuo srs-vikavalo?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
No OLIPA ikävä kuulla..!Joni Tervalahti kirjoitti:Jatketaan nyt tähän topiciin.. Eli hiacen sain myytyä ja aeron kävin hakemassa 6 päivä, kaksi päivää ehdin ajaa, ja nyt auto on n. 3vko pcs:llä.. syy: yhdessä männässä todennäköisesti reikä, koko kone uusiks.. =) No laitetaan kerralla kuntoon..
Itsellä ei siis alkanut kovin hyvin tämä aeroilu..
Millaisessa tilanteessa tapahtui? Steg1:llä vai saitko jo vakioboksin hommattua..?
No mikäs Aeron männän rikkoi, olisko ollut jotain vikaa Trionicissa?Joni Tervalahti kirjoitti:Jatketaan nyt tähän topiciin.. Eli hiacen sain myytyä ja aeron kävin hakemassa 6 päivä, kaksi päivää ehdin ajaa, ja nyt auto on n. 3vko pcs:llä.. syy: yhdessä männässä todennäköisesti reikä, koko kone uusiks.. =) No laitetaan kerralla kuntoon..
Itsellä ei siis alkanut kovin hyvin tämä aeroilu..
Ei millään pahalla mutta pakko haisulia mainostaa sen verran että on omien kokemusten mukaan siitä kätevä peli että kun öljy loppuu koneesta ajon aikana ja se leikkaa kiinni, niin ei tartte kuin lisätä öljyä ja jatkaa ajoa, jumissa oleva kone lähtee hinaamalla käyntiin ja toimii öljynlisäyksen jälkeen kuin enkeli
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
Joni Tervalahti
- "Viggen"
- Viestit: 643
- Liittynyt: Su Loka 23, 2005 21:22
- Paikkakunta: Honkajoki
Steg1 ollu koko ajan kiinni, paha sanoa kun itse en meinannut edes huomata tuota, alko vaan syömään öljyä nii pirusti yhtäkkiä.. No ens viikolla pitäis kuulla mitä kaikkea koneesta on menny, ja mikä sen mahdollisesti on hajottanut..Tri-Lo kirjoitti: No OLIPA ikävä kuulla..!![]()
Millaisessa tilanteessa tapahtui? Steg1:llä vai saitko jo vakioboksin hommattua..?
Viimeksi muokannut Joni Tervalahti, Ti Tammi 16, 2007 21:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#2671
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv