Saabi onkin hallissa pukkien päällä lämpöisessä.
Nyt oli kylmä....
-
Joni Tervalahti
- "Viggen"
- Viestit: 643
- Liittynyt: Su Loka 23, 2005 21:22
- Paikkakunta: Honkajoki
Kyllä satku ja tonnari on mukavia autoja näin pakkasella.. Mittari näyttää nyt -29, parhaimmillaan -32 ja täytyy tunnustaa että tonnari oli oikeesti lämmin. Säälittää ajatella millaista esim. ranskanperuna ja volkkarikuskeilla on nytte.. Jos ne nyt saa autonsa käymään.
#2671
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
Kaveri tuossa soitteli ja retosteli kuinka kuuma tulee näilläkin keleillä hänen 1.9TD-sitikassaan, 8. talvi menossa ja kertaakaan ei ole jättänyt käynnistymättä eikä koskaan ole tullut kylmä (ei ole polttoainekäyttöistä lisälämmitintä). Joten pärjää niillä muillakin yhtä laillaJoni Tervalahti kirjoitti:Kyllä satku ja tonnari on mukavia autoja näin pakkasella.. Mittari näyttää nyt -29, parhaimmillaan -32 ja täytyy tunnustaa että tonnari oli oikeesti lämmin. Säälittää ajatella millaista esim. ranskanperuna ja volkkarikuskeilla on nytte.. Jos ne nyt saa autonsa käymään.
Täytyy tunnustaa että enemmän mä tuolla satkussa palelen kuin edesmenneessä ´94 Citroen ZX:ssä... 
EDIT: ja muutenkin ainoa vika autossa oli se että se oli hivenen tylsä
EDIT: ja muutenkin ainoa vika autossa oli se että se oli hivenen tylsä
Viimeksi muokannut kristian, Ti Helmi 06, 2007 21:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
-
Joni Tervalahti
- "Viggen"
- Viestit: 643
- Liittynyt: Su Loka 23, 2005 21:22
- Paikkakunta: Honkajoki
Tossa on pakko olla jotain vikaang900aero kirjoitti: Kaveri tuossa soitteli ja retosteli kuinka kuuma tulee näilläkin keleillä hänen 1.9TD-sitikassaan, 8. talvi menossa ja kertaakaan ei ole jättänyt käynnistymättä eikä koskaan ole tullut kylmä (ei ole polttoainekäyttöistä lisälämmitintä). Joten pärjää niillä muillakin yhtä lailla
No sitikkakuskit joutuu muuten kärsiin niin paljon autoissaan et kai niille pitää suoda edes pikkusen lämmintä sinne koppiin.
#2671
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
-
Joni Tervalahti
- "Viggen"
- Viestit: 643
- Liittynyt: Su Loka 23, 2005 21:22
- Paikkakunta: Honkajoki
Meillä taas C5 oli siitä hyvä auto et kun se jätti (siis satavarmasti) tielle niin sai mennä pihalle lämmitteleen vaikka olis ollu 35 astetta pakkasta..kristian kirjoitti:Täytyy tunnustaa että enemmän mä tuolla satkussa palelen kuin edesmenneessä ´94 Citroen ZX:ssä...
#2671
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
Ei ainakaan kyseinen Xsarakuski ole kärsinyt vikojen suhteen, 230tkm ajanut 8 vuoden aikana, vikoja: airbagin johtoliitin oli irti kuskin penkin alta (takamatkustaja potkinut sitä), laturi vaihdettu takuuseen ja alustaan vaihdettu 2 niveltä (siis normaalien huoltojen lisäksi). Jarrut vaihdettu kertaalleen, iskarit alkuperäiset.Joni Tervalahti kirjoitti:
Tossa on pakko olla jotain vikaa![]()
No sitikkakuskit joutuu muuten kärsiin niin paljon autoissaan et kai niille pitää suoda edes pikkusen lämmintä sinne koppiin.
Taitavat olla laatupelejä
Viimeksi muokannut ng900aero, Ti Helmi 06, 2007 22:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ainakaan meillä ei voi johtua tuosta, koska samassa tolpassa on naapurin auto piuhassa ja kello viiden aikaan oikeassa ajassa kun taas omani pysahtynyt klo puoli kaksi. Ja tolpan sulakkeet eivät siis ole lauenneet.Maukka 9000 kirjoitti:Ei välttämättä ole varsinaista vikaa. Voi olla vain useammassa tolpassa kuormitus siten että tolpan sulake kestää, mutta sählökeskusessa oleva sulake palaa.Muksu kirjoitti:
Meilläkin käy joskus noin, kun on kovat pakkaset. V-mäisen tilanteesta tekee se, että se sulake palaa sähkökaapista(onneksi tuttu huoltomies lainasi faijalle avaimen tuohon pömpeliin). Luulisi, että esim. yksittäinen viallinen lämmitysjohto polttaisi ko. tolpan sulakkeen, mutta vika lieneekin jossain muualla.
Tolpassa on kaksi pistoketta, joille on yhteinen 16A automaattisulake. Tähän asti riittänyt hyvin, vaikka isän kanssa olisi molemmilla samaan aikaan sähkössä ja molemmilla sisätilanlämppärit päällä.
Yleensä tuon sähkökeskuksen sulakkeen palaminen pimentää yhden "piirin" alueelta...tosin olishan tuollaisista vaivoista kiva päästä eroon, kun tiedettäisiin missä vika on.
Isukilla oli aikoinaan autonaapurina vanha Fiesta, jonka vanhanmallinen lämppärinjohto oli vähän viallinen ja napsutteli tuota yhteistä 16A sulaketta varsin usein aiheuttaen varsin kylmiä aamuja
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Just tulin kotiin; tontun mittari tässä Heinolan tietämillä vaihteli -28 -- -30 asteen välillä.
Puolisen minuuttia naputti venttiilit kun parin päivän pakkasessa seisomisen jälkeen laitoin tänään iltapäivällä tulille. Piuhan perässä ehti olla puolitoista tuntia. Muutenhan tuo toimi ihan hyvin, mitä nyt hiukan jähmeämpää menoa.
EDIT: Saattaa torstaina aamulla olla hiljaista joillakin käynnistelyt... Kuopiossa -39...
http://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/pai ... nta=Kuopio
Puolisen minuuttia naputti venttiilit kun parin päivän pakkasessa seisomisen jälkeen laitoin tänään iltapäivällä tulille. Piuhan perässä ehti olla puolitoista tuntia. Muutenhan tuo toimi ihan hyvin, mitä nyt hiukan jähmeämpää menoa.
EDIT: Saattaa torstaina aamulla olla hiljaista joillakin käynnistelyt... Kuopiossa -39...
http://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/pai ... nta=Kuopio
http://www.citroen-foorumi.com/forum/in ... pic=1904.0Joni Tervalahti kirjoitti: No sitikkakuskit joutuu muuten kärsiin niin paljon autoissaan et kai niille pitää suoda edes pikkusen lämmintä sinne koppiin.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Juu ei meilläkään taida olla yhtään alkuperäistä kelloa enää tuola parkkiksella...kaikki on jo kertaalleen vaihdettu ja osalla alkaa varmaan jo toista kierrostahz81 kirjoitti:kello hyytynyt, sähkömies tulee iltapäivästä vaihtamaan kellon. Eli jotain positiivistä !![]()
Tässä nyt vähän kesän odotusta:

Valitettavasti meillä näin etelässä oli tänään varsin lämmin päivä, joten en tuon kummoisempaan lukuun päässyt (siis tuota ylempää tarkoitan..alempi on arkistokuva viime kesältä) ... joku varmaan pistää tänne ennätyskuvan jossain vaiheessa
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012
sitruunapatongeista puheen ollen perheessä aikoinaan olleet 3 bx:ää kunnostautuivat penkinlämmitin sektorilla sen verran hyvin että perse ei ollu ikinä jäässä. Penkinlämmittimet kun piti ottaa pois päältä ettei persaus käryy kun oli vähän aikaa päällä pitäny... 
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
