vjbremer kirjoitti:saapasi kirjoitti:Mimmi kirjoitti:Sulakkeet ovat kivat laittaa paikoilleen, kun rupeaa koekäyttämään sähköpenkkejä

Heh niinhän se meni

Eipä tullu Ässälläkään mieleen. Ku eipä noita oo ollu niin mistäs sitä. Mut sopivasti oli ylimääräsenä just 2 kpl 30A

Kaikki pelaa, muistit kans. Sitten vaan vielä ovipahvit, käsinoja ja kojelauta...puuh, jätämpä huomisellekin vähän..
Noniin eiks ne lepakot ole aika jees? Säätyy joka suuntaan, itse en ole ainakaan nähnyt yhtä paljon säätömahdollisuuksia omaavia penkkejä.
Ei edes uudemissa saabeissa.

No kyllä on joo huippuhienot! Kieltämättä tuli aika hulppee fiilis kun pääs lähtee ajaa kotia päin, niin erikoisen tuntuset ne on. Mahtavat pulleet sivutuet reisistä olkapäihin asti. Niskatukikin tukee nyt kunnolla päätä ihan tavallisessakin asennossa. Ja hitto vieköön takapenkkiläisillä on ihan samat mukavuudet tööt8O.
Noita säätöjä vähän osasinkin odottaa et varmaan sieltäkin löytyy erikoisuutta. Tavallisesti kun penkki säätyy just noinkuin Tobbana sanoi, niin eikös näissä pysty vielä ihan upottamaan ittensä penkkiin kun peräosan saa laskettua niin alas. Ja jollei samalla sitten tiputa reisipatjojen korkeutta, niin istuu sellasessa kupissa ja tulee aika race olo. Mun perstunnossa noissa tuntus olevan hurjastikin eroa vanhoihin nahkoihin, mutta ehkä se suurin ero on justiin se etu ja takaosan säätövara. Se on itseasiassa just se mikä noissa tekee sen pisteen parhaalle ajoasennolle. Ja kun saa todella väännettyä ittensä ihan solmuun
Aijai näistä mä oon uneksinu

lääh. Kyttäsin lähinnä vaan penkkejä, mutten voinu kuvitellakaan et saisin koko sisustan nahkaovineen puineen, käsinojineen ja kojelautoineen. Nahkapinnatkin kun on vielä niin hienossa kunnossa, ettei oikeestaan mitään näkyviä kulumia. Ainoastaan takapenkissä on istuinosassa pari painaumaa. Niistäkään kohtaa nahka ei ole kyllä mitenkään kulunut. Takaniskatuet ja käsinoja käytännössä uusia. Ei muuta kuin vloppuna uittaa vielä Nahkiksessa, niin jummijammi
Ässä kirjoitti:Kyllä se taitaa se ristiselän säätö olla jumissa tuossa sinun vanhassa penkissä, eikö? Ei se säätöpyörä ainakaan liiku käytännössä yhtään.
Kuten sanoin, niin en usko että se on mikään vika. Pyörä liikkuu selvän pykälän vaikkakin pienen ja ainakin minun ristiselkäni tunsi sieltä tulevan selvää tukea. Koskaan en sitä käyttänyt, koska teki penkistä entistä kovemman. Sellainen se on minun aikanani ollut. En usko, että tukea kuuluu tulla yhtään enempää koska jos tulisi, olisi penkki kuin kivi ja toisaalta jos kuvittelee että tuki menisi enemmän sisään, niin se taas olisi ehkä lähinnä toiveajattelua pehmeästä nahkaistuimesta. Sellaisia ei yleensä ole, paitsi nyt näköjään nämä lepakot.