Tuli turbo vaihdettua.
Päätin sittenkin pysyä GT17:ssä varmuuden välttämiseksi. Kyselin maahantuojalta sitä mitsupisi-asiaa ja eivät olleet kovin mielissään ideasta?!?
Mielestäni oli kohtuullisen kova työ ainakin näin amatöörille... Aikaakin sain kulumaan lähes 6 tuntia, kun piti välillä hiukan arpoa (m)asennusjärjestystä
Vanhassa oli tosiaan vähän pitkittäisvälystä akselissa enkä nyt tiedä, olisiko ollut ihan akuutti vaihtotarve, mutta Länkkärissä niin meinasivat ja ainakin tuo uusi nyt föönaa taas aikansa.
Käynti on ehkä tasaisempi ja tuntuu niinkuin olisi tullut ainakin kaksi hevosta lisää+käy mielestäni "pienemmällä kaasunpolkemisella" ja muutenkin täsmällisemmin.
Öljyn tuloputki oli aika lailla öljykokkareen peitossa sisältä ja olisi ollut ehkä syytä uusia. Liotin aikansa bensiinissä, josko olisi hiukan puhdistunut.
Toivottavasti saappi taas kulkee vähän aikaa: on tullut pari tonnia pistettyä kuukauden sisällä korjaukseen

(jakopää,huohotin,ahdin). Vielä pitäisi etujarrulevyt vaihtaa (katsastusmies ei vanhoja enää sulattanut).