Polttoainekäyttöisen lisälämmittimen vesiletkujahan ne.frost kirjoitti:Ei liity varsinaiseen aiheeseen mutta ihan uteliaisuuttanu kysyn että mitä nuo keltaiset letkut on tuolla konehuoneessa?
Projekti Masturbo
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Tilasin VPV-motorracing:lta tuon innovaten laajakaistalambdan. Pakettiin kuuluu LC-1, bosch lsu ja DBblue mittari sekä sarjakaapeli ja holkki+tulppa anturin asennusta varten. Hintaa paketilla oli 240e+pkulut. Ihan jees kun saksasta tilattuna olisi maksanut +320
Pääseepähän vähän mittailemaan seoksia
Pääseepähän vähän mittailemaan seoksia

Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Varovasti sitten ettei analogialähdöt pala LC-1:stä, jollain versioilla on ollut tapana tehdä sitä (riippuen ympäristöstä). Kannattaa etukäteen selvittää takuuvaihdon menettely.Frostwind kirjoitti:Tilasin VPV-motorracing:lta tuon innovaten laajakaistalambdan. Pakettiin kuuluu LC-1, bosch lsu ja DBblue mittari sekä sarjakaapeli ja holkki+tulppa anturin asennusta varten. Hintaa paketilla oli 240e+pkulut. Ihan jees kun saksasta tilattuna olisi maksanut +320
Pääseepähän vähän mittailemaan seoksia
Oliko tuo joku spesiaali-hinta?Frostwind kirjoitti:Tilasin VPV-motorracing:lta tuon innovaten laajakaistalambdan. Pakettiin kuuluu LC-1, bosch lsu ja DBblue mittari sekä sarjakaapeli ja holkki+tulppa anturin asennusta varten. Hintaa paketilla oli 240e+pkulut. Ihan jees kun saksasta tilattuna olisi maksanut +320
Pääseepähän vähän mittailemaan seoksia
Sivuilla näyttäisi olevan 285,-

-
- "Hirsch"
- Viestit: 964
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Suosittelen, oli nimittäin todella hyvä palvelu, sähköpostikyselyihin vastattiin lähestulkoot samantien ja tilasin lambdan perjantaina klo. 13 jälkeen, VPV postitti sen samana päivänä.pade kirjoitti:
Selevä!
Tuollainen olisi nimittäin itselläkin hankinta-listalla jossain vaiheessa.
Pitänee tiedustella sieltä : )
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Hyvä tietääFrostwind kirjoitti:Suosittelen, oli nimittäin todella hyvä palvelu, sähköpostikyselyihin vastattiin lähestulkoot samantien ja tilasin lambdan perjantaina klo. 13 jälkeen, VPV postitti sen samana päivänä.pade kirjoitti:
Selevä!
Tuollainen olisi nimittäin itselläkin hankinta-listalla jossain vaiheessa.
Pitänee tiedustella sieltä : )

-
- "Hirsch"
- Viestit: 964
- Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
- Paikkakunta: Itä-Suomi
Noniin, Innovate saapui. Kuvia http://allmostpro.net/frostwind/masterpower/
Viikonloppuna jos tuon sais asennettua.
Viikonloppuna jos tuon sais asennettua.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
En tiedä onko ohjeista tms. mainittu, mutta yksi tärkeä tipsi pitää sanoa. Lambda-anturin elektroniikkaboksissa pitää olla aina virrat päällä, kun moottori käy, muuten anturi saa kipeää. Tämmöstä luin netistä tuossa taannoin, kun etsin ratkaisua oman autoni lambdamittaukseen. Miehän päädyin sitten tommoseen kapeakaistalambdaan, joka tosiaan soveltuu vaan karkeaan seoksen arviointiin (eli siitä näkee onko liian laihalla vai rikkaalla).Frostwind kirjoitti:Noniin, pitäisi ruveta asentamaan tuota innovatea. Kaikki neuvot ovat tervetulleita.
Ainiin, pitikin kysyä, että onkos tullut minkäverran ajeltua ton masterpowerin kanssa?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Sellanen 1000km rupeaa pian täyttymään.Mertmi kirjoitti:
Ainiin, pitikin kysyä, että onkos tullut minkäverran ajeltua ton masterpowerin kanssa?
Tuota noin, eli siis käytännössä pitää tuolle ohjausyksikölle ottaa virta sellaisesta paikasta johon tulee virtaa myös startatessa?
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Frostwind kirjoitti:Sellanen 1000km rupeaa pian täyttymään.Mertmi kirjoitti:
Ainiin, pitikin kysyä, että onkos tullut minkäverran ajeltua ton masterpowerin kanssa?
Tuota noin, eli siis käytännössä pitää tuolle ohjausyksikölle ottaa virta sellaisesta paikasta johon tulee virtaa myös startatessa?
No, käytännössä jos otat sähkön 15 -linjasta, eli sama kuin sytytysvirta, niin silloinhan se saa aina sähköä moottorin pyöriessä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01