Projekti Masturbo

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

frost kirjoitti:Ei liity varsinaiseen aiheeseen mutta ihan uteliaisuuttanu kysyn että mitä nuo keltaiset letkut on tuolla konehuoneessa?
Polttoainekäyttöisen lisälämmittimen vesiletkujahan ne.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

Tilasin VPV-motorracing:lta tuon innovaten laajakaistalambdan. Pakettiin kuuluu LC-1, bosch lsu ja DBblue mittari sekä sarjakaapeli ja holkki+tulppa anturin asennusta varten. Hintaa paketilla oli 240e+pkulut. Ihan jees kun saksasta tilattuna olisi maksanut +320

Pääseepähän vähän mittailemaan seoksia 8)
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Frostwind kirjoitti:Tilasin VPV-motorracing:lta tuon innovaten laajakaistalambdan. Pakettiin kuuluu LC-1, bosch lsu ja DBblue mittari sekä sarjakaapeli ja holkki+tulppa anturin asennusta varten. Hintaa paketilla oli 240e+pkulut. Ihan jees kun saksasta tilattuna olisi maksanut +320

Pääseepähän vähän mittailemaan seoksia 8)
Varovasti sitten ettei analogialähdöt pala LC-1:stä, jollain versioilla on ollut tapana tehdä sitä (riippuen ympäristöstä). Kannattaa etukäteen selvittää takuuvaihdon menettely.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Frostwind kirjoitti:Tilasin VPV-motorracing:lta tuon innovaten laajakaistalambdan. Pakettiin kuuluu LC-1, bosch lsu ja DBblue mittari sekä sarjakaapeli ja holkki+tulppa anturin asennusta varten. Hintaa paketilla oli 240e+pkulut. Ihan jees kun saksasta tilattuna olisi maksanut +320

Pääseepähän vähän mittailemaan seoksia 8)
Oliko tuo joku spesiaali-hinta?
Sivuilla näyttäisi olevan 285,- :P
lordofgreed
"Hirsch"
Viestit: 964
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja lordofgreed »

Harvoinpa pyyntihinta on myyntihinta, kysyä kannattaa aina...
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

pade kirjoitti: Oliko tuo joku spesiaali-hinta?
Sivuilla näyttäisi olevan 285,- :P
Kysyin vain hintaa tuolle ja VPV lupasi heti 15% alennuksen.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Frostwind kirjoitti:
pade kirjoitti: Oliko tuo joku spesiaali-hinta?
Sivuilla näyttäisi olevan 285,- :P
Kysyin vain hintaa tuolle ja VPV lupasi heti 15% alennuksen.
Selevä!
Tuollainen olisi nimittäin itselläkin hankinta-listalla jossain vaiheessa.
Pitänee tiedustella sieltä : )
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

pade kirjoitti:
Selevä!
Tuollainen olisi nimittäin itselläkin hankinta-listalla jossain vaiheessa.
Pitänee tiedustella sieltä : )
Suosittelen, oli nimittäin todella hyvä palvelu, sähköpostikyselyihin vastattiin lähestulkoot samantien ja tilasin lambdan perjantaina klo. 13 jälkeen, VPV postitti sen samana päivänä.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Frostwind kirjoitti:
pade kirjoitti:
Selevä!
Tuollainen olisi nimittäin itselläkin hankinta-listalla jossain vaiheessa.
Pitänee tiedustella sieltä : )
Suosittelen, oli nimittäin todella hyvä palvelu, sähköpostikyselyihin vastattiin lähestulkoot samantien ja tilasin lambdan perjantaina klo. 13 jälkeen, VPV postitti sen samana päivänä.
Hyvä tietää :) Muutenkin kuullut hyviä kokemuksia ko. putiikista.
lordofgreed
"Hirsch"
Viestit: 964
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2005 11:34
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja lordofgreed »

Itsekin liputan ko. putiikin puolesta, nopea ja asiallinen palvelu. Sain jopa loppu olevan tuotteen tilalle kalliimman ilman lisäveloitusta...
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

Noniin, Innovate saapui. Kuvia http://allmostpro.net/frostwind/masterpower/

Viikonloppuna jos tuon sais asennettua.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

Noniin, pitäisi ruveta asentamaan tuota innovatea. Kaikki neuvot ovat tervetulleita.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Frostwind kirjoitti:Noniin, pitäisi ruveta asentamaan tuota innovatea. Kaikki neuvot ovat tervetulleita.
En tiedä onko ohjeista tms. mainittu, mutta yksi tärkeä tipsi pitää sanoa. Lambda-anturin elektroniikkaboksissa pitää olla aina virrat päällä, kun moottori käy, muuten anturi saa kipeää. Tämmöstä luin netistä tuossa taannoin, kun etsin ratkaisua oman autoni lambdamittaukseen. Miehän päädyin sitten tommoseen kapeakaistalambdaan, joka tosiaan soveltuu vaan karkeaan seoksen arviointiin (eli siitä näkee onko liian laihalla vai rikkaalla).

Ainiin, pitikin kysyä, että onkos tullut minkäverran ajeltua ton masterpowerin kanssa?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

Mertmi kirjoitti:
Ainiin, pitikin kysyä, että onkos tullut minkäverran ajeltua ton masterpowerin kanssa?
Sellanen 1000km rupeaa pian täyttymään.
Tuota noin, eli siis käytännössä pitää tuolle ohjausyksikölle ottaa virta sellaisesta paikasta johon tulee virtaa myös startatessa?
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Frostwind kirjoitti:
Mertmi kirjoitti:
Ainiin, pitikin kysyä, että onkos tullut minkäverran ajeltua ton masterpowerin kanssa?
Sellanen 1000km rupeaa pian täyttymään.
Tuota noin, eli siis käytännössä pitää tuolle ohjausyksikölle ottaa virta sellaisesta paikasta johon tulee virtaa myös startatessa?


No, käytännössä jos otat sähkön 15 -linjasta, eli sama kuin sytytysvirta, niin silloinhan se saa aina sähköä moottorin pyöriessä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin