jaa mulla on vaan kax reikää kattien kummallakin puolella Mä voin ottaa kuvan noista lambdoista teille vaikkapa huomenna niin saatte mielenrauhan ja taas unesta kiinni. Siihen asti kärsikää ja odotelkaa.
Speedou niin semmosta se on sun on jaettava informaatiota
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
No en olekkaan näköjään ainut joka tappelee DP:n kans! Mulla sama homma et lenkkiavain uuteen uskoon että saa kiristettyä.Piti lyhentää ja kaventaa.Ja on todellakin saanut kiristellä aina sillon tällön uudestaan.
Asennushan se jännä kokemus oli. Pari kaveria oli repimässä yläpuolella kun itse väänsin alapuolella.Ja todellakin näytti siltä että ei millään voi mennä siitä välistä mikä tonnarissa on. Ja taas huomenna taitaa olla kiristyksen vuoro kun pakokaasut käryää sisällä.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
se93tbo kirjoitti:Mulla ei ole ollut turbon ja DP kiinnipysyvyys ongelmaa kun pulttilaatikosta sattumalta löytyi sellaiset prikat että pitää. 3 kertaa tarkastin kiinnityksen 2 kertaa kiristin ja siinä pysyy. Ne on sellaiset tavallaan 2prikkaa samassa ja uritettu kummaltakin puolelta ja viela niiden levyjenkin välistä.
Noi on ilmeisesti Nord Lock aluslevyjä. Pitävät pirun hyvin. Laitoin itselle samanlaiset ja hätävarjelun liioitteluna vielä tuplamutterit. Sen verran kiukutti uudelleen kiinnittää JT:n DP:tä. Oli ollut kiinni vasta kuukauden kun oli lähes täysin irti..
Mä laitoin asennettaessa puu palikan DP alle että sain sen sopivaan korkeuteen ja tasaisesti kiristin ruuvit ettei mene vinoon. Kaikki tämä vasta toisella kerralla kun käytti vähän järkeä. Mulla ei taida olla pelkoa irtoamisesta koska jengat meni niin tukkoon lopussa ettei kireyttä voinut lisätä eikä mutterit enään pyörineet takaisinkaan Siinä on ja pysyy. Onneksi tuli sopivan kireäksi.
Hauska huomata että DP ystäviä löytyy jotka todellakin ovat joutuneet jumppaamaan sen kanssa. Taitaa vaan 93t sport olla jo aika pro tossa hommassa
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Katselin PCS:llä JT:nD DB ja vertasin sitä oma tekemääni, niin ei häpeä tuo itse tehty yhtään JT:n rinnalla. Itse viilasin vielä suurinpiirtein kaikki hitsaussaumat sisäpuolelta pois, jotta virtaus olisi mahdollisimman hyvä .
JT:n putkessa oli kauhean kokoinen hitsaussauma heti laipan vieressä. Sauma kavensi ulostuloaukkoa aika rajusti .
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Toi on totta, JT työn jälki ei ole ihan parasta mahdollista vaan hitsaussaumat putken sisällä rönsyilevät aika lailla. Meinasin alkaa hiomaan mutta en sitten jaksanut.
Onko sulla kuvia sun putkesta niin laitetaan vertailuksi.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Mä repesin ihan totaalisesti kuten putkenikin. Satuin kurkkaamaan auton alle kun putki oli pikkasen normaalia matalammalla. No kiinnikkeet olivat irronneet kokonaisen 2 viikon käytön jälkeen lahjakkaasti hitsaussaumoista ja takapönttö on lievästi ilmaistuna liikekannalla Niin kyseessä on tämä halpis JT putki.
vasemmalta puolelta
ja sitten oikealta
onneksi mä osaan korjata ihan mitä vaan
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta