Itellä yli 300tkm ajettu 8v saba ja siihe vaihettu kaikki kulutusosat ja huollettu hyvin, mut eipä noin paljon ajettu kulje enää mihinkää? Ei kyllä ole koskaan oikein kulkenukkaa

miksaus kirjoitti:Olen vaihtanut suodattimen ja sytkäosat. Mutta ei voi olla kyllä näissä mitään vikaa.
Miten suihku poikkesi? Oliko enempi lirutusta muiden ollessa sumumaisia?miksaus kirjoitti:Nyt kun kylmäkäynnistyssuuttimen johto on irti, niin tekee kylmänä sellasta että lähtee ihan ok käymään, mutta muutaman sekunnin jälkeen rupee röpöttämään ja käy ikäänkuin parilla-kolmella pytyllä ja meno on erittäin katkonaista.
Kun antaa kaasua, rupee pikku hiljaa tuleen muut pytyt mukaan ja sitten kulkee taas ihan kauniisti kun on lämmennyt.
Katsoin suuttimet läpi ja huomasin että yhden suuttimen suihku poikkesi muista. Voiko tässä olla ainoastaan syy siihen että ei pelaa kunnolla?
Painemittari 0 - 3 bar, ohjauspainesäätimen letkuliittimiin sopivat nipat ja letkut, järjestelmäpaineen mittaamiseksi lisäksi vielä sulkuventtiili.miksaus kirjoitti:Saako nuo ohjauspaineet mitattua ihan kotikonstein? millaisen mittarin se vaatii?
Jos tarkoitat tuota 0 438 140 136, Art.nr. 51,2998, niin se on jenkkimallin (kat) säädin, joka antaa ihan toisenlaiset paineet kuin katiton auto tarvitsisi.Minkähän takia tuolla speedpartissa tuollainen ohjauspainesäädin on niin edullinen?
http://saabpics.com:3000/gallery2/d/468 ... 900_08.jpgmiksaus kirjoitti:Onko sulla kuvaa tuosta mittarihommasta
http://www.jus.liitin.net/saab/99/painemittari.jpgmiksaus kirjoitti:Ei näy tuo kuva...