Toi ensimmäinen on combin vakiojousi, sellaset saa tulla vapaasti purkaan testattavaksi. Combin kuormajouset on jo sit oikeesti jämäkämmät.juuso kirjoitti:Kuinkakohan paljon nuo motonetin vahvistetut takajouset nostaa perää? Alla on lesjön madallusjouset...
Ja mitä eroa on seuraavilla jousilla?
900 Sedan vahvistettu takajousi. . . . . . . . . . . . . . 67-5065 24.90 ???
900 Sedan progressiivinen kuormajousi. . . . . . . . . . . 67-5741 42.90 ???
edit: pari senttiä tekis jo ihan hyvää..
Niitä saattaa jo joutua hieman "hienosäätään" lesjöjen kanssa ettei mee liikaa nenilleen.
Tässä on juttuu sportjousist ja noist kuormajousista:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=11&t=17101
Casteria ei tullu koskaan säädettyä mutta uraherkkyys rauhoittui selkeästi kun tuossa on välillä ollu aavistuksen matalammat takakumit. 205/55-16 on takana vähän iso mutta eipä pakko ne on pois kuluttaa ennen ku malttaa vaihtaa muuta alle.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ukkol oli sedan combin kuormajousil ja edessä vakiot, tuolla yhdistelmäl oli edelleen aika vaateris mutta oli sitä edelleen vaikka kontti lastattiin työkaluil. Tyhjänä tuntu etu- ja takapää vähän eri parilta. Kuvaa vaan ei taida olla. Toi meni nimimerkil "taassaapi" et mahtaisko hänelt löytyy....?