On 2.3:ssa.ohc205 kirjoitti:Onko -91 vaparin kanget samat, kuin -95 turbon?
Tietääkö kukaan tuota öljyruisku asiaa?
Pitää katsoa puretusta ruisku koneesta, mutta muistaakseni on öljyruiskut myös vaparissa.
On 2.3:ssa.ohc205 kirjoitti:Onko -91 vaparin kanget samat, kuin -95 turbon?
Tietääkö kukaan tuota öljyruisku asiaa?
tontu öljypohja on "vinompi" koska kone on tontus vähän eteenpäin kallellaan.ohc205 kirjoitti:Kiitos tiedosta. Sitten oisko kellään kuvia b234 öljypohjasta. 9000/ng900 eroavaisuudet kiinnostaa.
Kumpi autosi on, LH vai Trionic?Red Dragon kirjoitti:Virtual thyyning iskee taas.
Hypoteettinen kysymys:
Jos mulla on vapari 2,3i ja haluaisin vaihtaa paikalle 2,3T:n releet (olettaen että on olemassa ko. luovutusauto) niin kuinka paha homma se oikein olisi....
Mitä pitäisi ottaa luovutusautosta...?
Parin olvin jälkeen tuntui että pakko kysyä
Jos on vuosimallia -94, niin ihan normaalia. Tässä tapauksessa tekniikan vaihto riittää eli minimissään turbo ja sen tarvitsemat putkistot, intercooler, männät ja kiertokanget imusarja ja softa. Vaihdelaatikon välitykset voivat olla lyhyemät vaparissa. Lisäksi pari takaikua joutuu lisäämään. Jos haluaa täyspaineisen virallisesti, niin joutuu vaihtamaan vetarit ja vaihdelaatikon.Red Dragon kirjoitti:Suhteellisen harvinainen, kai.
Trionic