Itselläni 2.0i -> 2.3t-vaihdos loppusuoralla, muutosleima pitäis hakea tässä lähikuukausina.
Työtä oli suhteellisen paljon, mutta tiesin mitä olin tekemässä. Sun tapauksessasi helpompaa, kun vastaanottaja-auto on jo trionic-aikakauden laite.
Katsastusmies haluaa:
- todistuksen alustan eroista mallisarjan tehokkaimpaan nähden (sun tapauksessasi uuden moottorin sisältäneeseen malliin nähden)
- todistuksen moottorin päästöistä (moottorinumeroa vastaan Saabilta)
Tuo alustalappu sisältää siis jarrut akselistot iskarit jouset. Saa olla vapaamuotoinen, mutta sen virallisuus pitää jotenkin todistaa.. Kuulemma merkkitiskin leima lapussa riittäisi.
nalleolut kirjoitti:löytyis 2.3T ..stage1 ... 230hp...
Eikös sulla ollu 1993 pitkälohko se?
Nyt täytyy olla mulk*u ja pilata sun kaupat sanomalla, että kannattaa hankkia 1994 eteenpäin lyhytlohko tohon AP:n tonnariin.