tyhjäkäynnillä,jarrua polkiessa Lamb kiipeää arvoon 2500 ja jää siihen.laskeutuunsitten kun polkemisen lopettaa.
vuotaako joku,mikä?
jos,mihin vuoto vaikuttaa?
Lamb-arvo ja jarrun polkeminen
Lamb-arvo ja jarrun polkeminen
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2948
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Lamb-arvo ja jarrun polkeminen
Liekö samaa vaivaa, ainakin oli samoja numeroita ja sanoja lauseissa 
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 09&start=0

http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 09&start=0
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: Lamb-arvo ja jarrun polkeminen

läheltä liippaa,läheltä liippaa...
joo jatketaan siellä
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: Lamb-arvo ja jarrun polkeminen
Kuullostaisi niin vuotavalta jarrutehostimelta.. Eikä lambdavialta.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Lamb-arvo ja jarrun polkeminen
Kyllä se lambda sinne tappiin nousee ehjälläkin jarrutehostimella jos sitä jarrua pumppaa niin paljon että tehostimesta loppuu alipaine. Ilma joka tehostimesta imetään pois tulee suoraan ulkoilmasta eikä ilmamassamittarin kautta.
Vuoto kyseessä sitten jos lambda reagoi heti jo parista painalluksesta.
Vuoto kyseessä sitten jos lambda reagoi heti jo parista painalluksesta.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Lamb-arvo ja jarrun polkeminen
Tuolla jatkuvalla pumppauksella olenkin og900 8i koneen seoksia leimalle säädellytkin (tarjoten lisähappea> rpm nousee>laskee), mutta jos kertaluontoinen jarrun pohjaan painaminen (ja pohjassa pitäminen) saa lambda-arvon nousemaan ylös "pysyvästi", niin silloin jarrutehostimessa on vuoto.
Tässähän oli kyseessä jarrupolkimen pohjaan painamisesta ja pitämisestä, eikä jarrun pumppaamisesta?
Tässähän oli kyseessä jarrupolkimen pohjaan painamisesta ja pitämisestä, eikä jarrun pumppaamisesta?
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Lamb-arvo ja jarrun polkeminen
Kyse nimenomaan pumppauksesta,varmaan 10krt putkeenHook kirjoitti:Tuolla jatkuvalla pumppauksella olenkin og900 8i koneen seoksia leimalle säädellytkin (tarjoten lisähappea> rpm nousee>laskee), mutta jos kertaluontoinen jarrun pohjaan painaminen (ja pohjassa pitäminen) saa lambda-arvon nousemaan ylös "pysyvästi", niin silloin jarrutehostimessa on vuoto.
Tässähän oli kyseessä jarrupolkimen pohjaan painamisesta ja pitämisestä, eikä jarrun pumppaamisesta?
Pitääpä tsekata vielä tuo pari pumppausta ja pito alhaalla
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179